۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴

امام جمعه قزوین:

نشست دولت با احزاب در استان‌ها نیز برگزار شود

 نشست دولت با احزاب در استان‌ها نیز برگزار شود

قزوین- امام جمعه قزوین با بیان اینکه نشست رئیس جمهور با سران احزاب امیدآفرین است، گفت: این اتفاق در استان‌ها نیز با حضور استانداران انجام شود تا همراهی و همدلی‌ها در استان‌ها نیز بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد اظهار کرد: باید برای با تقوا شدن از خداوند کمک بگیریم.

وی با بیان اینکه از نظر امیرالمومنین انسان شیعه به فکر همنوعان خود نیز هست، افزود: شیعه باید به دنبال حمایت از افراد مسلمان باشد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه صهیونیست‌ها بی خانمان‌های عالم هستند، بیان کرد: علت اصلی جنایت‌های این رژیم غاصب این است این افراد نه تنها هویت و شخصیت ندارند بلکه یک ملت نیز نیستند.

وی تاکید کرد: اسرائیلی‌ها ملتی ریشه دار نیستند و طبیعتاً وقتی ملت نیستند نمی‌توانند دولتی نیز تشکیل دهند.

آیت الله عابدینی ادامه داد: اسرائیل افراد آواره و رانده شده از دنیا را به طمع تشکیل سرزمین مردمی و برای چپاول و غارت ثروت‌های دیگران در این منطقه جمع کرده است.

وی با بیان اینکه افرادی که شهید می‌شوند با خدا معامله کرده‌اند اما افرادی که به بندگان خدا ظلم کرده و نیرنگ می‌کنند کسانی هستند که نمی‌فهمند و در این دنیای پر سود متضرر می‌شوند.

امام جمعه قزوین با اشاره به فرارسیدن سالروز فرار شاه ادامه داد: رسم امریکایی‌ها این‌طور است که نسبت به نوکر خود بی وفا هستند و دیدیم که وقتی نوکر و دست نشانده آنها در ایران خواست به آنها پناه ببرد او را نپذیرفتند.

وی با اشاره به تهاجم کشورهای غربی به سردمداری آمریکا به یمن تاکید کرد: آمریکا در حال تکرار غلط‌های خود در یمن است.

آیت الله عابدینی بیان کرد: امریکایی‌ها اگر عاقل بودند از نتیجه تجاوز هشت ساله عربستان به یمن و بی نتیجه بودن ائتلاف عربی بر علیه ملت مظلوم یمن درس می‌گرفتند.

وی با بیان اینکه این حماقت باقی مانده قدرت پوشالی امریکایی‌ها را نیز بر باد خواهد داد، ادامه داد: جهان اسلام آماده همراهی با یمن است و امریکایی‌ها در این میدان نیز بازنده بزرگ خواهند بود.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: قدرت‌های ظالم آمریکا نیز مانند دست نشانده‌های خود به زودی از منطقه فرار می‌کنند و به زودی رژیم صهیونیستی نیز نابود خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر ملتی به آمریکا عتماد کرد ضربه خورد، بیان کرد: تکیه کردن به ستمگران نتیجه‌ای جز تباهی و بر بادرفتن داشته‌های یک ملت نخواهد داشت.

امام جمعه قزوین با اشاره به نشست تعاملی رئیس جمهور با سران احزاب کشور گفت: این نشست و طرح سلیقه‌های مختلف در آن باعث نا امیدی دشمن از ایجاد انشقاق در کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نشست‌ها باعث افزایش امید و انسجام در جامعه می‌شود، ادامه داد: این اتفاق در استان‌ها نیز با حضور استانداران انجام شود تا همراهی و همدلی‌ها در استان‌ها نیز بیشتر شود.

آیت الله عابدینی در پایان با اشاره به فرارسیدن ماه رجب بر استفاده از این ماه برای استغفار و توبه تاکید کرد و یادآور شد: از این ماه برای طلب باران و نزولات آسمانی استفاده کنیم.

کد خبر 5992393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha