۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷

امام جمعه موقت یزد:

مسلمین به مقاومت خود در برابر ظالمان ادامه دهند

مسلمین به مقاومت خود در برابر ظالمان ادامه دهند

یزد- امام جمعه موقت یزد گفت: مسلمین به مقاومت خود در مقابل آمریکا و صهیونیست ها ادامه دهند زیرا وعده خداوند حق و پیروزی نهایی با اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدناصر محمدی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به سالروز فرار پهلوی از ایران به تشریح خیانت‌ها و آسیب‌های این خاندان به ایران پرداخت و اظهار کرد: مروری بر تاریخ نشان می دهد که هیچ سلسله و خاندانی همچون پهلوی‌ها به ایران ظلم و ستم نکردند.

وی با اشاره به اینکه پهلوی پدر و پسر هر دو مأمور بیگانگان بودند، افزود: آنها در پیش پا افتاده‌ترین مسائل کشور هم نظر آمریکا و انگلیس را جویا می شدند و طبق آن عمل می کردند.

محمدی یادآور شد: امروز عده ای با وقاحت در تلاش هستند تا برای پهلوی‌ها آبرو بخرند اما غافل از این هستند که این مردم، فهیم و بصیر هستند و هرگز جنایات و ستمگری های پهلوی ها را فراموش نخواهند کرد.

امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله آمریکا و انگلیس به یمن افزود: به طور قطع آمریکا جواب این حمله را می گیرد و امید داریم که شیشه عمر آمریکا به دست یمنی ها شکسته شود.

وی با اشاره به برخی وقایع تاریخی که در قرآن نیز روایت شده است، افزود: نمرود ادعای خدایی می‌کرد و می‌خواست خدا را بکشد؛ اما خدا نمرود را با ضعیف‌ترین موجود یعنی پشه از بین برد و این درس عبرتی برای آمریکاست که گمان می کند یمن ضعیف است اما شک نداریم که شیشه عمر آمریکا به دست یمنی‌ها شکسته خواهد شد.

محمدی از مردم یمن به عنوان مردمانی از جان گذشته یاد کرد و گفت: این ملت در راه رسیدن به اهداف خود استوار هستند و پیامبر اکرم (ص) نیز در روایتی فرمودند که حقیقت ایمان در یمن است.

امام جمعه موقت یزد ادامه داد: آمریکا به بن‌بست رسیده و با کشوری که به‌زعم خودشان فکر می‌کنند ضعیف است اما در حقیقت قدرتمند است، در افتاده و درنهایت مغلوب یمن خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا دیگر قدرتی ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر پایگاه‌های آمریکا در خاورمیانه در تیررس قرار دارد و وقتی هدف قرار گیرد، کشته‌های زیادی خواهد داد ضمن اینکه آنها مثل نیروهای مقاومت نیستند که شهادت برایشان افتخار باشد و این کشته ها برایشان عواقب بسیاری دارد.

امام جمعه موقت یزد خطاب به افرادی که به آمریکا دل بسته اند، گفت: درس عبرت های بسیاری در قرآن کریم آمده؛ خانه آمریکا همانند خانه عنکبوت سست است و آمریکا امروز مانند کشتی است که به ظاهر قدرت بالایی دارد اما ذره ذره زیر آب می رود.

محمدی تاکید کرد: مسلمین به مقاومت خود در مقابل آمریکا و صهیونیست ها ادامه دهند زیرا وعده خداوند حق و پیروزی نهایی با اسلام است.

وی، بصیرت و همبستگی را لازمه ارتباط مسلمین دانست و گفت: اگر بصیرت و همبستگی میان مسلمین وجود داشته باشد، دشمن به زانو در خواهد آمد.

کد خبر 5992414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha