۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸

طرح توقیف موتورسیکلت‌سواران متخلف در بوشهر اجرا شد

طرح توقیف موتورسیکلت‌سواران متخلف در بوشهر اجرا شد

بوشهر- رییس پلیس راهور استان بوشهر از اجرای طرح توقیف موتورسیکلت سواران متخلف در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد صادقی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به افزایش ۳۱ درصدی تصادفات فوتی شهرستان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل، پلیس راهور استان بوشهر به منظور کنترل رفتارهای مخاطره آمیز و خطرناک، با شناسایی علل و عوامل تشکیل دهنده در بروز حوادث رانندگی در سطح استان بوشهر، از تاریخ ۲۰ دی ماه اقدام به اجرای طرح توقیف موتورسیکلت سواران متخلف کرد.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر در ادامه افزود: در این راستا در روز اول اجرای این طرح با حضور کلیه عوامل پلیس راهور و انتظامی، تعداد ۶۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده ۶۰ درصد تصادفات فوتی شهرستان بوشهر از جانب موتورسیکلت سواران به وقوع پیوسته و این امر موجب نگرانی شهروندان عزیز را در پی داشته که این موضوع در جلسات متعدد بررسی شد.

وی افزود: مقرر شد که وسایل نقلیه متخلف توقیف و برای بازآموزی مجدد در کلاس‌های آموزشی که توسط اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان برگزار می‌شود، شرکت و سپس برابر قانون وسایل نقلیه رفع توقیف شود و این طرح تا زمان برقراری آرامش در ترافیک توسط پلیس راهور شهرستان اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان یادآور شد: اکثر موتورسیکلت سواران در سطح استان فاقد گواهینامه مجاز بوده که پیشنهاد می‌شود در طرح گواهینامه آسان شرکت و از مزایای آن بهره مند شوند.

کد خبر 5993987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha