۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲

گفت وگوی مهر؛

رجب ماه تمرین حضور و توجه بیشتر به معنویات است

رجب ماه تمرین حضور و توجه بیشتر به معنویات است

مشگین شهر - رییس تبلیغات اسلامی مشگین شهر گفت: رجب ماه زدودن غبار تیرگی از روح و جان و سرآغاز انس و الفت با پروردگار هستی است.

حجت‌الاسلام صادق صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: رجب ماه پر فضیلت در بین تمام ماه‌های سال است به طوری که پروردگار این ماه را جز بهترین ماه‌ها معرفی کرده است.

وی افزود: رجب ماه زدودن غبار تیرگی از روح و جان، ماه تمرین حضور و توجه بیشتر به معنویات، و ماه بندگی و در نهایت سرآغاز انس و الفتی جانانه به پروردگار هستی بخش است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین‌شهر ادامه داد: رجب ماهی است که پیامبر اسلام (ص) در آن مأمور شد تا خوبی‌ها را تکمیل کرده و انسان متحیر سرگردان را منزل بنمایاند و آئینی آورد که برای همیشه تاریخ، انسان‌ها را راهنما باشد.

حجت الاسلام صمدی با بیان اینکه ماه رجب، زمینه‌ای مناسب برای نزدیک شدن به خداوند و زدودن زنگار گناه از جان و دل است، گفت: امام موسی کاظم (ع) که خود در این ماه به دیدار معبود شتافت، در خصوص ماه رجب به امتیازی که خداوند در این ماه برای انسان‌ها برای روی آوردن به نیکی و پاک کردن سیاهی‌ها داده، اشاره می‌کند و می‌فرماید رجب، ماه بزرگی است که خداوند نیکی‌ها را در آن دو چندان پاداش می‌دهد.

کد خبر 5994576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha