۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸

توسط انتشارات انقلاب اسلامی؛

«اخلاق انتخاباتی» به چاپ چهارم رسید

«اخلاق انتخاباتی» به چاپ چهارم رسید

کتاب «اخلاق انتخاباتی» شامل گزیده بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدّظلّه‌العالی) توسط انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ چهارم رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «اخلاق انتخاباتی» شامل گزیده بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدّظلّه‌العالی) به تازگی توسط انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ چهارم رسیده است.

مروری بر بیانات و سیره عملی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظلّه‌العالی) نشان می‌دهد ایشان از ابتدای رهبری خویش، تأکید بسیاری بر حضور مردم در همه صحنه‌ها، خصوصاً عرصه انتخابات داشته و به خوبی پیامدهای مثبت و مهم آن را جهت حفظ نظام و کشور تشریح کرده‌اند. بر این‌اساس، کتاب «اخلاق انتخاباتی» شامل گزیده‌ای قابل توجه از دیدگاه‌های معظم‌له، برای آشنایی عموم مردم خصوصاً نسل جوان کشور، در چهار فصل تهیه و تدوین شده است.

در فصل اول کتاب پیش‌رو، به وظایف اقشار و گروه‌های مختلف در انتخابات پرداخته شده است. فصل دوم با عنوان «معیارِ انتخاب اصلح»، ارائه‌کننده‌ ملاک‌ها و معیارهایی است که رهبر انقلاب در انتخابات مختلف درباره‌ نامزدها بیان کرده‌اند و فصل‌های سوم و چهارم نیز دربردارنده توصیه‌ها و هشدارهای ایشان در زمینه انتخابات و حواشی آن هستند.

چاپ چهارم این کتاب با ۱۹۸ صفحه، شمارگان دو هزار نسخه و قیمت ۸۰ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 5994920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha