۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۲۵

با اقدامات انجام شده؛

رتبه طلاق در خراسان شمال یک پله کاهش پیدا کرد

رتبه طلاق در خراسان شمال یک پله کاهش پیدا کرد

بجنورد_ سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی از کاهش یک پله‌ای رتبه طلاق در خراسان شمالی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، طاهر رستمی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی اجرای تفاهم‌نامه ابلاغی فی‌مابین سازمان امور اجتماعی کشور و دستگاه‌های متناظر که در سالن شهدای مدافع حرم استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: مسئله طلاق به عنوان یکی از آسیب‌های مهم باید مورد توجه قرار بگیرد.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: رتبه شش خراسان شمالی در آسیب طلاق در کشور به هیچ عنوان زیبنده استان نیست، هر چند شاهد کاهش یک پله‌ای رتبه استان بودیم.

وی در ادامه افزود: آموزش نهادهای متولی در اقشار آسیب‌پذیری مانند کودکان کار و فرزندان طلاق باید به صورت کاربردی و متناسب با شرایط جامعه برنامه‌ریزی شود.

رستمی خاطر نشان کرد: متناسب با آسیب‌ها و معضلات باید برنامه‌ریزی شود و نهادهای متولی به صورت متوازن در مناطق هدف اقدام به عملیات کنند و از اقدامات متعدد در یک جغرافیا بپرهیزند.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی بیان کرد: تولید محتوای هنری و آماری باید منطبق با نیازهای روز جامعه و دامنه بالای اطلاعات افراد در جامعه باشد.

کد خبر 5994999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha