۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۴۸

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

طرح آبیاری ۲۲۳ هکتار روستای ازنهری نهاوند تعیین تکلیف شد

طرح آبیاری ۲۲۳ هکتار روستای ازنهری نهاوند تعیین تکلیف شد

همدان-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: مشکل ۲۲۳ هکتار آبیاری بارانی روستای ازنهری شهرستان نهاوند پس از ۶ سال وقفه تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مشکل طرح آبیاری بارانی عمومی روستای ازنهری نهاوند با توجه به حضور میدانی و تمرکز و تسلطی که ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان بر مسائل فنی آب و خاک دارد، تعیین تکلیف شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در بازدید از طرح آبیاری بارانی عمومی روستای ازنهری نهاوند در راستای حل مشکلات اظهار کرد: مشکل ۲۱۳ هکتار آبیاری بارانی در شهرستان نهاوند تعیین تکلیف شد.

رضا بهراملو با اشاره به اینکه این طرح در سال ۹۶ با ارزش ۲۰ میلیارد ریال شروع شده اما به نتیجه نرسیده بود افزود: این طرح به دلیل مسائل فنی و اختلاف پیمانکار و کارفرما در مدت ۶ سال بلاتکلیف مانده بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: با حضور میدانی در محل و با تمرکز و تسلط بر مسائل فنی آب و خاک این مشکل رفع شد.

وی اضافه کرد: تا پایان سال آبپاش طرح توسط پیمانکار خریداری و شیرهای خودکار توسط اهالی تهیه و نصب می‌شود به طوری که آزمایش و در نهایت مورد بهره‌برداری اهالی قرار می‌گیرد.

بهراملو در پایان تصریح کرد: برای حل مشکل ۶ ساله این پروژه در سال‌های گذشته جلسات متعددی گذاشته شده بود ولی توفیقی حاصل نشد تا اینکه در بازدید انجام شده و برگزاری جلسه پنج ساعته نحوه حل مشکل پروژه تعیین تکلیف شد.

کد خبر 5995087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha