۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷

عضو شورای اسلامی شهر همدان:

پاک کردن تمثال شهدا از میدان مرکزی همدان دل خانواده شهدا را آزرد

پاک کردن تمثال شهدا از میدان مرکزی همدان دل خانواده شهدا را آزرد

همدان- عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: پاک کردن تمثال مبارک شهدا از میدان مرکزی دل خانواده شهدا و مردم ولایت‌مدار همدان را آزرد تا حصول نتیجه کوتاه نخواهیم آمد.

مهدی حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پاک شدن تمثال شهدا از میدان امام خمینی (ره) همدان اظهار کرد: این اقدام در ادامه بی حرمتی و رقص در خیابان اکباتان بود و اگر آن روز کوتاه نمی‌آمدیم این اتفاقات تلخ تکرار نمی‌شد.

وی افزود: در آن داستان هم پای یونسکو در میان بود و امروز شاهد هستیم روز به روز نشانه‌های شهدا که هویت مردم ولایتمدار که رهبری همدان را دارالمومنین و دارالمجاهدین معرفی کردند هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه به بهانه ثبت جهانی نه باید هویت شهر را نابود کنیم، گفت: برای اینکه دل ارزیاب یونسکو را شهرداری به دست آورد تغییراتی در شهر انجام داد.

حیدری خاطرنشان کرد: هنوز شهرداری پاک کردن تمثال شهدا را گردن نگرفته اما تا حصول نتیجه قاطعانه پیگیر این موضوع خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه باید شهر رنگ و بوی شهدا و حضرت امام خمینی (ره) را داشته باشد، بیان کرد: دو ماه است که به شهردار فرصت داده‌ایم المان‌هایی از شهیدان و حضرت امام (ره) در میدان امام نصب کنند اما خبری نیست.

عضو شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: ما هرچه داریم و نداریم از شهدا است و نمی‌پذیریم که شهر از رنگ و بوی شهدا خالی شود.

کد خبر 5995613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha