۲۵ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۲۷

مسوول امور بانوان تبلیغات اسلامی فارس خبر داد؛

آغاز فراخوان ثبت‌نام دومین مهرواره راویان باغ بهشت در استان فارس

آغاز فراخوان ثبت‌نام دومین مهرواره راویان باغ بهشت در استان فارس

شیراز - مسوول امور بانوان و خانواده اداره کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: ثبت‌نام دومین مهرواره راویان باغ بهشت در استان فارس و تجلیل از بانوان برگزیده در عرصه برپایی محافل مذهبی خانگی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حوریه امیری بیان کرد: فراخوان دومین مهرواره راویان باغ بهشت در استان فارس آغاز شده و پس از ارزیابی اطلاعات ثبت شده، رویداد پایانی و تجلیل از برگزیدگان نیز در تاریخ ٣٠ بهمن ماه در شهر شیراز برگزار خواهد شد.

مسؤول امور بانوان و خانواده اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس هدف از این فراخوان را تبیین نقش مجالس مذهبی خانگی در جریان سازی رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ایران و تجلیل از بانوان برگزیده در عرصه برپایی محافل مذهبی خانگی بیان کرد.

حوریه امیری افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی معتقد هستند که بانوان ایران اسلامی ضمن پیاده کردن الگوی سوم زن مسلمان در کشور، باید خود را به عنوان الگوی عملی دیگر بانوان در سراسر دنیا نیز معرفی نمایند.

وی در ادامه گفت: به همین منظور لازم است تا متخصصین فرصت‌ها و آسیب‌های موجود بر سر راه تعالی بانوان و خانواده را شناسایی کرده و خود و جامعه را در مسیر درست هدایت نمایند تا نه تنها در دام شگردهای ابلیس و ایادی‌اش گرفتار نشویم بلکه همانگونه که از جامعه مؤمن انقلابی انتظار می‌رود در مراتب عالی جوامع انسانی قرار گیریم.

مسؤول امور بانوان و خانواده اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه از میان فضاهای متعددی که برای آموزش بانوان طراحی شده است، گفت: جلسات خانگی سنتی بانوان محفل خوبی برای نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و گرایش به سمت اسلام ناب و همچنین زمینه سازی برای تربیت نسل‌های آینده است.

امیری در خصوص این فراخوان گفت: مهرواره راویان باغ بهشت در نظر دارد با ملحق کردن بانوان فعال در عرصه برگزاری محافل مذهبی خانگی به شبکه بانوان تمدن ساز به توانمندسازی ایشان بپردازد و تجلیل از بانوان شاخص فعال در مجالس خانگی، راهبری محتوایی محافل مذهبی خانگی با رویکرد جهاد تبیین و حمایت از روش‌های حل مساله بانوانه از دیگر اهداف برگزاری این مهرواره است.

وی با اشاره به نوع مخاطب این فراخوان اضافه کرد: بانوان سخنران، بانوان مداح، بانوان برگزار کننده مجالس قرآنی و بانوانی که منزل خود را برای برگزاری این جلسات در اختیار دیگران قرار می‌دهند مخاطبین این رویداد هستند و انتظار می‌رود بیش از هزار نفر بانو از سراسر استان فارس در این مهرواره ثبت نام نمایند.

کد خبر 5995686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha