۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف ۴۲۵ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس

کشف ۴۲۵ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس

زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۴۲۵ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر باخبر شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان از این داشت این متهمان با تهیه مواد مخدر از کشورهای همسایه و انتقال آن به شهرستان سراوان قصد حمل به عمق کشور دارند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی خودروهای قاچاقچیان و طی عملیاتی هماهنگ پس از درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و دستگیری آنان، در بازرسی از خودروهایشان در مجموع ۴۲۵ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش را کشف کردند.

جلیلیان با اشاره به اینکه در این رابطه چهار سوداگر مرگ دستگیر، دو قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه کشف، دو دستگاه خودروی تویوتا و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف گردید، خاطرنشان کرد: مجرمان نخواهند توانست از عواقب اقدامات غیر قانونی در امان باشند، شهروندان هرگونه اخبار را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5996263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha