۲۶ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۲۳

معاون استاندار لرستان:

تقاطع غیرهم‌سطح خیابان «شریعتی» زودتر از موعد مقرر افتتاح می‌شود

تقاطع غیرهم‌سطح خیابان «شریعتی» زودتر از موعد مقرر افتتاح می‌شود

خرم‌آباد - معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: قرارداد تقاطع غیرهم‌سطح خیابان «شریعتی» ۱۸ ماهه است؛ اما باتوجه‌به روند خوب عملیات اجرایی آن زودتر از بازه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا دالوند امروز سه‌شنبه در جلسه با مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی قرارگاه در استان از پیشرفت مناسبی برخوردار است، اظهار داشت: ابرپروژه راه‌آهن دورود - خرم‌آباد در ۲۰ جبهه کاری به‌صورت شبانه‌روزی فعال است.

وی افزود: همچنین سد «تاج امیر» با بیش از ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال آماده بهره‌برداری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، تصریح کرد: بیمارستان «نیایش» که از مطالبات جدی مردم لرستان است بعد سال‌ها تعطیلی و پس از تأمین اعتبار در ابتدای دولت انقلابی عملیات اجرایی آن توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء مجدد آغاز شد و هم‌اکنون دارای پیشرفت خوبی است که در زمان مقرر سال‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

دالوند، افزود: قرارداد تقاطع غیرهم‌سطح خیابان «شریعتی» ۱۸ ماهه است؛ اما باتوجه‌به روند خوب عملیات اجرایی آن زودتر از بازه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: تقاطع غیرهم‌سطح حضرت امام رضا (ع) خیابان ۶۰ متری (مسکن مهر) نیز پس از گمانه‌زنی و توافق با قرارگاه خاتم‌الانبیاء به‌زودی کلنگ‌زنی و احداث خواهد شد.

کد خبر 5996734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha