۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱

استاندار چهارمحال و بختیاری:

افزایش تبادل با کشورهای خارجی به پیشرفت و اشتغال کمک می‌کند

افزایش تبادل با کشورهای خارجی به پیشرفت و اشتغال کمک می‌کند

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تولیدات استان باید به خوبی معرفی شود، تبادلات با سایر کشورها باید عمق پیدا کند تا شاهد پیشرفت و اشتغال باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری صبح چهارشنبه در دیدار با شو وی- سرکنسول چین در بندرعباس با تاکید بر اینکه درصد معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان به سایر کشورها هستیم، اظهار کرد: تیم‌های متعددی در استان برای تقویت صادارت تشکیل شده است، باید با معرفی ظرفیت‌های استان مسیر صادرات به کشور چین را هموار کنیم. ‎

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: می‌توان از ظرفیت کشورهای آسیایی برای توسعه استان بهره‌مند شد، تولیدات استان باید به خوبی معرفی شود، تبادلات با سایر کشورها باید عمق پیدا کند تا شاهد پیشرفت و اشتغال باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: در حوزه‌های مختلف صنعتی، گردشگری و … ظرفیت سرمایه‌گذاری وجود دارد، این مباحث در کارگروه‌های تخصصی دنبال می‌شود.

حیدری با بیان اینکه کشور ایران ارتباط خوبی با کشور چین دارد، گفت: باید این ارتباطات تقویت شود، اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری یک ظرفیت مناسب برای تقویت صادرات به این کشور است.

کد خبر 5996982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha