۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

برنامه‌های دهه فجر پیوست انتخاباتی داشته باشد/طرح خیانت های پهلوی

برنامه‌های دهه فجر پیوست انتخاباتی داشته باشد/طرح خیانت های پهلوی

بیرجند-رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر پیوست انتخاباتی داشته باشد، گفت: طرح خیانت های رژیم پهلوی نیز مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن مشرفی ظهر چهارشنبه در ستاد دهه فجر خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از نکات مهم و کلیدی این است که در برنامه های دهه فجر یک نگاه کلان استانی داشته باشیم و البته بخش های شهرستانی ذیل آن می آید.

رئیس ستاد دهه فجر خراسان جنوبی و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: باید سعی کنیم همه برنامه های ما در دهه فجر به یکی از اهداف برجسته سازی شعار های انقلاب چون استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلام منتهی شود.

مشرفی با اشاره به اینکه در بحث جمهوریت باید موضوع انتخابات نیز مطرح شود، گفت: اگر انقلاب تنها همین ثمر و نتیجه انتخابات یعنی به دست گرفتن حاکمیت توسط مردم را می داشت برای دفاع از آن انگیزه کافی می داشتیم.

وی با تأکید بر اینکه جبهه مقاومت و تبیین دستاوردهای نظام، استکبار ستیزی و … از دیگر راهبردهای ما در ستاد دهه فجر است، گفت: از آنجایی که بحث تطهیر رژیم منحوس پهلوی در فضای مجازی توسط معاندان مطرح است خیانت های رژیم پهلوی نیز باید مطرح شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه موضوع روایتگری توسط جانبازان و خانواده شهدا باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: برنامه ریزی در این زمینه توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شود.

مشرفی ادامه داد: در برنامه های دهه فجر با توجه به راهبردهای ستاد می توانیم به صورت خلاقانه برنامه های را طراحی کنیم تا جوانان نیز با شور مضاعفی در این برنامه ها مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام احمد مولایی، دبیر ستاد دهه فجر خراسان جنوبی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه برنامه های دهه فجر درخراسان جنوبی نباید به صورت موازی کاری باشد، گفت: در برنامه های دهه فجر موضوع انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: طبق روال همه ساله برنامه مهمانی لاله ها، نورافشانی در شب پیروزی انقلاب و…را خواهیم داشت.

کد خبر 5997175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha