۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷

معاون سیاسی استاندار بوشهر:

ظرفیت بسیج محلات در جهاد تبیین استفاده شود

ظرفیت بسیج محلات در جهاد تبیین استفاده شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ظرفیت بسیج محلات و مساجد یک ظرفیت عظیم در همه ابعاد است و باید از نقش ممتاز خود در تحقق اهداف جهاد تبیین استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در نشست شورای عالی تحول محلات اسلامی در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: نقش مساجد و محلات در تبیین و انتقال محتوا و هم‌افزایی نقشی اساسی و مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: ظرفیت بسیج محلات و مساجد یک ظرفیت عظیم در همه ابعاد است که می‌تواند به سهولت محتوا را تا عمق یک جامعه و پایین‌ترین سطوح منتقل کند و باید از نقش ممتاز خود در تحقق اهداف جهاد تبیین استفاده کنند.

وی عنوان کرد: تاکنون اقدامات بسیج محلات و مساجد در عرصه‌های مختلف مؤثر بوده و در هم افزایی میان اقشار مختلف مردم در بحران‌هایی چون سیل، زلزله، کرونا و تأمین امنیت حقیقتاً باعث پیشرفت محلات در تمام مؤلفه‌های توسعه‌ای شده است.

پورات با اشاره به اینکه مساجد و پایگاه‌های فرهنگی در راستای ارتقای مشارکت، شور انتخاباتی و نشاط اجتماعی پویا و فعال شوند افزود: ۴۵ روز دیگر تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فاصله داریم و مشارکت بخش زیادی از آن در گروه حضور پرشور محلات است که اگر این نقش به خوبی و نحو مؤثری مدیریت شود می‌تواند اثر خود را در مشارکت حداکثری نشان دهد.

کد خبر 5997375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha