۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷

فرماندار ساری:

۴۰۰ پروژه در روستاهای ساری بهره برداری شده است

۴۰۰ پروژه در روستاهای ساری بهره برداری شده است

ساری- فرماندار ساری گفت: طی دو سال گذشته با تلاش دولت ۴۰۰ پروژه به ارزش هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در روستاهای شهرستان بهره برداری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نوبخت بعدازظهر چهارشنبه در همایش آموزشی دهیاران اظهار داشت: طی دو سال گذشته قریب به ۴۰۰ پروژه با ارزشی بالغ بر هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در روستاهای استان به بهره برداری رسیده که بیشتر این امور با درایت، تدبیر و پاک دستی دهیاران به منصه ظهور رسیده است.

فرماندار مرکز استان از دهیاران به عنوان مهمترین رکن فرمانداری‌ها و حکمرانان محلی یاد و تصریح کرد: کارگروه رشد، پیشرفت و توسعه روستاها در بخشداری‌ها و فرمانداری مرکز استان تشکیل شد.

وی افزود: این کارگروه در سال جاری به بررسی ۶۳ روستای شهرستان پرداخته و ظرفیت‌های بالقوه هر روستا شناسایی و احصا شده است که در همین راستا دهیاران باید با توجه به منابع طبیعی، مراتع، اراضی کشاورزی و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند نسبت به درآمدزایی و توسعه روستاها گام بردارند.

نوبخت در بخش دیگری از سخنان خویش به در پیش بودن دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و در این خصوص گفت: ستادهای دهه فجر امسال پر صلابت از سال‌های گذشته در مجموعه‌های مختلف شهرستان، بخش‌ها و دهیاری‌ها به عنوان بازوان توانمند دولت در روستاها شکل بگیرد تا تمام اقدامات امید بخش ۴۵ سال گذشته در قالب ساخت کلیپ و خبر احصا و منتشر شود.

وی به موضوع خطیر و سترگ انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری نیز اشاره و اذعان کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی مشارکت قوی، رقابت واقعی همه سلایق و گروه‌ها، امنیت و سلامت را چهار کلید واژه اصلی انتخابات امسال دانستند؛ لازم است تا همه مجریان این بخش به ویژه دهیاران با پرهیز از مداخله گری و رعایت اصل اساسی بی طرفی، آحاد مردم را به مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تشویق کرده و برنامه‌های دهه فجر را نیز به بهترین شکل برگزار کنند.

کد خبر 5997451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha