۲۷ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۱۶

مدیر آموزش و پرورش بهاباد:

لیگ دانش آموزی «جت» در بهاباد برگزار می‌شود

لیگ دانش آموزی «جت» در بهاباد برگزار می‌شود

یزد- مدیر آموزش و پرورش بهاباد گفت: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، رویداد بزرگ جهاد تبیین با عنوان لیگ جت، بهمن ماه امسال در مدارس این شهرستان اجرا می‌شود.

علیرضا قطب الدینی در گفنتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح فرایند برگزاری این رویداد دانش‌آموزی بیان کرد: این رویداد ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود و در راستای اجرای این رویداد، دانش‌آموزان به صورت تیم‌های پنج نفره به همراه یک مربی برای شرکت در این رویداد آماده مهیا می‌شوند.

وی همچنین نقش‌آفرینی نوجوانان در فریضه جهاد تبیین را از جمله اهداف اجرای لیگ یاد شده عنوان و اظهار کرد: فرایند ثبت نام تیم‌های شرکت کننده در این رویداد دانش آموزی اواسط آذر ماه آغاز شده و تا بهمن ماه ادامه می یابد.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد تصریح کرد: این طرح با رویکرد تبیینی و با محوریت دانش آموز برگزار می شود و با استفاده از ظرفیت دانش آموزان و فضای همسالان به تبیین و پاسخ به سووالات و شبهات دانش آموزان در زمینه های عفاف و حجاب و مسائل سیاسی و اجتماعی پرداخته می شود.

وی اضافه کرد: دانش آموزان در این طرح می توانند شبهات مختلف را در یک فضای صمیمی از همسالان دریافت و با استفاده از مهارت انتقادی که کسب کردند به شبهات همسالان پاسخ دهند.

قطب الدینی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد گفت: در این لیگ دانش آموزان کار گروهی را یاد می‌گیرند و پاسخگویی به شبهات را فرا می گیرند و در جایگاه یک تبیین‌گر قرار گیرند.

کد خبر 5997773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha