۲۷ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۴۵

قائم مقام کمیته امداد کشور:

۷۵ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد به چرخه توانمندسازی رسیدند

۷۵ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد به چرخه توانمندسازی رسیدند

بوشهر- قائم مقام کمیته امداد کشور گفت: از ابتدای سال جاری ۷۵ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) به چرخه توانمندسازی رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر صباغیان عصر چهارشنبه در همایش نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی در استان بوشهر با اشاره به سخنی از پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: محبوب ترین کارها نزد خداوند متعال از آن کسی است که خیر و سودش به مردم می‌رسد و مصداق این سخن گهر بار پیامبر اسلام خیران و نیکوکاران هستند.

قائم مقام کمیته امداد کشور خطاب به مدیران مؤسسات خیریه و گروه‌های مردمی گفت: هدف ما از برگزاری این همایش‌ها تقدیر و تشکر از خدمات خالصانه و بی منت شما نیکوکاران و راهبران خیر و احسان است که تمام تلاشتان را به کار می‌بندید تا در کنار نظام و در کنار دولت گرفتاری‌ها و مشکلات مردم نیازمند را برطرف کنید.

وی بیان کرد: هر چند وظیفه دولت و دستگاه‌های مسئول است که در زمینه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، مسکن، اشتغال و آموزش و … به نیازمندان خدمت کنند اما شما مؤسسات خیریه بدون هیچ تعهد قانونی پای کار نظام و مردم هستید و بر خود لازم می‌دانیم که خدمات شایان شما را ارج نهیم.

قائم مقام کمیته امداد کشور به بحث توانمند سازی مددجویان و نیازمندان اشاره کرد و گفت: آنچه که امروز مهم است و باید توجه ویژه ای به آن شود توانمند سازی و خوداتکایی افرادی است که تحت حمایت کمیته امداد است و این یکی از سیاست‌های اصلی این نهاد است.

۷۵ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد به چرخه توانمندسازی رسیدند

صباغیان یاد آور شد: در همین زمینه درخواست داریم مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری و در کنار کمک‌های حمایتی خود یک پیوست توانمند سازی به کار گیرند تا هم تکریم و منزلت فرد نیازمند حفظ شود و هم توانمند سازی افراد باعث قوام و بالندگی جامعه شود.

وی خاطر نشان کرد: بالغ بر پنج میلیون نفر در کشور تحت حمایت کمیته امداد هستند که سیاست کمیته امداد توانمند سازی و ایجاد در آمد پایدار برای این افراد است.

قائم مقام کمیته امداد کشور گفت: از ابتدای سال جاری بالغ بر ۷۵ هزار خانوار تحت پوشش به چرخه توانمند سازی رسیدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نگاه کمیته امداد این است تا کمک‌های حمایتی را به سوی توانمند سازی مددجویان سوق دهد و آنها را صاحب یک کسب و کار با در آمد پایدار کنند.

کد خبر 5997785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha