۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۳۲

رییس کمیته امداد پارس‌آباد:

۱۹ واحد مسکن محرومان در پارس‌آباد در حال احداث است

۱۹ واحد مسکن محرومان در پارس‌آباد در حال احداث است

پارس‌آباد- رییس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: ۱۹ پروژه مسکن محرومان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان پارس‌آباد در حال احداث است.

ظاهر وطن‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همزمان با دهه فجر چهار واحد مسکن با صرف اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: سال آینده در این شهرستان سال تکمیل و افتتاح طرح‎‌های توسعه مسکن محرومان است که امیدواریم تمامی ۱۹ واحد مسکن در حال احداث با همکاری نهادهای بنیاد مسکن تکمیل و آماده بهره‎برداری شود.

رییس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: در حوزه اشتغال از ابتدای امسال تاکنون برای ۲۸۰ متقاضی کارآفرینی بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده است.

وطن‌خواه افزود: اهدای جهیزیه دیگر فعالیت شاخص کمیته امداد شهرستان پارس آباد در سال جاری بوده که امسال ۸۷ سری جهیزیه به ارزش سه میلیارد تومان برای نوعروسان در قالب پنج قلم کالای اساسی زندگی اهدا شده است.

وی به ۲ اقدام ممتاز کمیته امداد پارس‌آباد در سال‌جاری اشاره کرد و ادامه داد: با سه نهاد شهرداری، آموزش و پرورش و کشت و صنعت مغان که دارای تعدد پرسنل هستند، رایزنی انجام شده تا از کارکنان علاقه‌مند این ادارات ماهانه ۱۰ هزار تومان کسر و به حساب کمیته امداد واریز شود.

رییس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: با منابع طبیعی رایزنی انجام دادیم تا در هفته درختکاری یک‌هزار اصله نهال مثمر تهیه و در بین مددجویان روستایی به صورت رایگان توزیع شود تا شرایط نگهداری و ثمربخشی این درختان را به نفع مددجویان کمیته امداد شاهد باشیم.

کد خبر 5998239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha