۲۹ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷

امام جمعه آستارا:

مدیران ناتوان و کم کار جایی در دولت مردمی ندارند

مدیران ناتوان و کم کار جایی در دولت مردمی ندارند

آستارا- امام جمعه آستارا ضمن قدردانی از زحمات مسوولان برای رفع مشکلات مردم در بحران برف اخیر در این شهرستان گفت: در دولت مردمی جایی برای مدیران ناتوان و کم کار وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه آستارا با اشاره به فرصت معنوی ماه رجب و بهره مندی از ذکر و دعا و استغفار در این ماه اظهار کرد: یکی از راه‌های درمان حسد تغییر نگرش نسبت به نعمت‌های الهی نسبت به دیگران است؛ اگر موقعیت و امکانات دیگران را به عنوان یک نعمت الهی نسبت به آن شخص یا گروه بدانیم یقیناً آتش حسد در دل‌های ما شعله ور نخواهد شد.

امام جمعه آستارا به برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری ائمه جمعه کشور اشاره کرد و ضمن تشریح بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه افزود: ابتدا وظیفه دارم سلام گرم رهبر معظم انقلاب را به حضور شما نمازگزاران و زحمت کشان نماز جمعه ابلاغ و به نیابت از رهبر معظم انقلاب از زحمات شما عزیزان تقدیر تشکر کنم.

حجت الاسلام باقری ارومی تنوع موضوع تقوا از جمله تقوای سیاسی و اجتماعی را از نکات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب خواند و ادامه داد: مردم عزیز ما همگی افرادی خوب و پایبند به انقلاب و نظام هستند؛ هرچند در ظاهر مسائل شرعی را رعایت نکنند ولی دل‌های آنها با اسلام و انقلاب همراه است و ائمه جمعه وظیفه دارند در میان آحاد مردم باشند و با آنها ارتباط و معاشرت ایجاد نمایند.

وی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، انتخابات نه فقط یک تکلیف و بلکه حق مردم است و ائمه جمعه می‌بایست مردم را با این حق خود آشنا کنند؛ یعنی مردم این حق را دارند که با حضور خود در پای صندوق‌های رأی فرد شایسته را برای مسؤولیت های مختلف مورد انتخاب و آزمایش قرار دهند.

امام جمعه آستارا ضمن تقدیر از اقدام قاطع سپاه پاسداران در حمله موشکی به مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق و محل تروریست‌های داعش در سوریه اضافه کرد: این تازه یکی از سیلی‌هایی بود که به گوش تروریست‌ها نواخته شد و ضربه‌های بعدی نیز در انتظار آنان است.

حجت الاسلام باقری ارومی تأکید کرد: نوع موشک‌ها و محل شلیک آنها این پیام را برای صهیونیست‌های جنایت کار دارد که در صورت تکرار اقدامات خصمانه مطمئن باشند که با همین موشک‌های دقیق به راحتی قلب رژیم صهیونیستی در تل آویو و حیفا و عکا به لرزه خواهد افتاد.

امام جمعه آستارا با گرامیداشت روز هوای پاک ضمن قدردانی از اقدام اداره منابع طبیعی آستارا در کاشت ۵۰۰ اصله نهال گفت: باید با سرعت بیشتری طرح کاشت یک میلیارد نهال در چهار سال را عملی و اجرایی کنیم.

وی با توجه به بارش برف در هفته گذشته در شهرستان آستارا ضمن شکرگزاری به درگاه الهی به خاطر نزول رحمت و برکت از زحمات مسوولانی که برای رفع مشکلات مردم تلاش کردند قدردانی کرد و افزود: در دولت مردمی جایی برای مدیران ناتوان و کم کار وجود ندارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آستارا ضمن گلایه از برخی هنجارشکنی‌ها در سطح شهر آستارا تصریح کرد: قرار نیست کسی از رأفت و مهربانی نظام سو استفاده کند از نیروی محترم انتظامی و از دادستان شهرستان خواسته‌ام که با این افراد به شدت برخورد قانونی کنند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

کد خبر 5998790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha