۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کاندیداها فضا را ملتهب نکنند/ضرورت اخلاق مداری در تبلیغات

 کاندیداها فضا را ملتهب نکنند/ضرورت اخلاق مداری در تبلیغات

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاندیداها در یک فضای اخلاقی به معرفی خودشان بپردازند، فضا را ملتهب نکنند و علیه همدیگر صحبت نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدزاده ظهر شنبه در نشست کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان افزود: باید همه امکانات و ظرفیت‌ها را برای مشارکت پرشور در انتخابات به میدان آورد.

وی بیان داشت: کاندیدای انتخاباتی از فرصت پیش آمده در صدا و سیما برای معرفی برنامه‌های خود استفاده کنند.

احمد زاده تصریح کرد: هر جایی که پای انقلاب در میان است مردم این استان به خوبی در صحنه هستند.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی به عنوان کسانی که می‌خواهند در مجلس، قانون وضع کنند باید خود در اجرای قانون مقدم و پرچمدار اجرای قانون باشند، گفت: دولت برای افزایش مشارکت کارهای خوبی مانند جلسه با جوانان، بانوان، اقشار مختلف مردم، نشست با تشکل‌های دانشجویی، یادواره شهدا و کارهای متعددی انجام داده که در ایجاد شور و نشاط مؤثر است.

استاندار افزود: سلامت، امنیت و رقابت در انتخابات مورد تاکید است و همه پای بند به قانون و اصول اخلاقی باشند.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی نقش محوری در سلامت انتخابات داشته باشند و این مهم به عنوان مطالبه عمومی در تبلیغات و نحوه معاشرت نامزدها مورد تاکید است.

احمد زاده افزود: رسانه‌ها رعایت قانون را از نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان مطالبه کنند و بهترین روشی که باعث می‌شود رفتار قانونی از نامزدها داشته باشیم این است که کار را به خود آن‌ها واگذار کنیم و قبل از اینکه مجریان قانون برای اجرای قانون به سراغ آن‌ها بروند خود، قانون را رعایت کنند.

استاندار اظهار داشت: بار اصلی معرفی کاندیدای انتخاباتی بر عهده صدا و سیما است و از مدیرکل صدا و سیما تقاضا داریم در صورت فراهم بودن شرایط زمینه گفتمان میان نامزدهای انتخاباتی را فراهم کند.

کد خبر 5999570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha