۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین:

سامانه‌های نظارتی نقش مهمی در پیشگیری از تخلفات بازار دارند

سامانه‌های نظارتی نقش مهمی در پیشگیری از تخلفات بازار دارند

قزوین- مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین در دیدار با رئیس دادگستری شهرستان آبیک بر لزوم نظارت‌های هوشمند در بازار تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حسن پور اظهار کرد: با استفاده از فن آوری های جدید نه تنها سرعت رسیدگی‌ها بیشتر شده بلکه خطای انسانی کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: در راستای تأکیدات رئیس سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر اولویت صیانت از حقوق شهروندان و آبروی محکومان زندانی، سرعت بخشی به انجام امور، پرهیز از اطاله دادرسی و جلوگیری از مراجعات غیر ضروری؛ فرایند دادرسی متهمان زندانی به صورت وبیناری و غیر حضوری برگزار می‌شود.

حسن پور به اهمیت هم افزایی دستگاه‌های اجرایی، قضائی و انتظامی در پیشگیری و کنترل تخلفات پرداخته گفت: با وجود شهرک‌های متعدد صنعتی در آبیک، لزوم همکاری نهادهای مرتبط در پایش عملکرد شرکت‌های تولیدی و خدماتی ضرورت دوچندان دارد.

در ادامه سیدجلال حاجی نصیری به بیان پیامدهای فرهنگی و اجتماعی ناشی از نابسامانی‌های بازار پرداخته گفت؛ اگر ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی آبیک به درستی شناسایی و استفاده شود، بخش بزرگی از مشکلات خانواده‌ها به ویژه اشتغال جوانان حل می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک با قدردانی از اقدامات تعزیرات حکومتی در رسیدگی به تخلفات صنفی به نقش فرهنگی سازی و آگاهی بخشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و حفظ امنیت روانی جامعه پرداخت.

کد خبر 6000039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha