۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵

پس از ۲۵ سال و با پیگیری دستگاه قضائی؛

سند مالکیت برای حدود ۲۶ هکتار از اراضی ملی اندیمشک صادر شد

سند مالکیت برای حدود ۲۶ هکتار از اراضی ملی اندیمشک صادر شد

اندیمشک- رئیس دادگستری شهرستان اندیمشک از صدور اسناد مالکیت برای حدود ۲۶ هکتار از اراضی ملی این شهرستان پس از ۲۵ سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم صحرایی پیش از ظهر امروز یکشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات جلسات ستاد صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان اندیمشک و کمیسیون رفع تداخل اراضی و همچنین اجرای طرح کاداستر (حدنگاری) اراضی، سند تک برگ مالکیت در یکی از پلاک‌های ثبتی اراضی شهرک بنوار به مساحت ۲۵۶ هزار و ۹۱۸ مترمربع به نام اداره منابع طبیعی شهرستان اندیمشک و به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران صادر و در اختیار این اداره قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ادامه با توجه به توافق بین دستگاهی و در راستای اجرای قانون ساماندهی اراضی، مقرر شده که اراضی مذکور در اختیار بنیاد مسکن شهرستان قرار گرفته تا پس از انجام تشریفات قانونی به مالکان واجد شرایط شهرک بنوار ناظر انتقال داده شود.

صحرایی افزود: کل اراضی ملی و دولتی شهرستان اندیمشک، ٣٢٠ هزار هکتار است که از تاریخ یکم فروردین ١٣٩٠ تا بیست و هشتم اسفند ماه ١۴٠١، برای ٢٩٨ هزار هکتار آن سند مالکیت صادر شده بود.

وی افزود: همچنین از ابتدای امسال تا پایان دی ماه برای ۹ هزار و ۶۵٢ هکتار در شهرستان اندیمشک سند مالکیت صادر شده و تاکنون در مجموع برای ٣٠٧ هزار و ۶۵٢ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی این شهرستان سند مالکیت صادر شده است.

صحرایی تصریح کرد: مقدار اراضی ملی و دولتی در شهرستان اندیمشک که هنوز سند مالکیت برای آن صادر نشده است حدود ١٣ هزار هکتار است و با اقدامی که در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت، این اراضی تعیین تکلیف و سند مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر خواهد شد.

کد خبر 6000298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha