۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۳۸

فرماندار اسلامشهر خبر داد؛

استفاده از ظرفیت تمام ادارات جهت برگزاری انتخابات در اسلامشهر

استفاده از ظرفیت تمام ادارات جهت برگزاری انتخابات در اسلامشهر

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر بر ضرورت استفاده از ظرفیت تمام ادارات و نهادهای شهرستان برای برگزاری باشکوه انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی عصر یکشنبه در جلسه ستاد انتخابات اسلامشهر که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: انتخابات ۱۱ اسفندماه با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی به جشن بزرگ سیاسی مردم ایران تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات پیش رو افزود: همانگونه که سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بیان داشت جمهوری اسلامی حرم است و امروز وظیفه ما برای دفاع از این حرم فراهم ساختن زمینه لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات با مشارکت حداکثری هموطنان مان است.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه در روند برگزاری انتخابات ظرفیت‌ها و امکانات ادارات و نهادهای مختلف نیز باید به میدان بیاید ادامه داد: پشتیبانی و تأمین اقلام، تجهیزات و ملزومات برگزاری انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و برنامه ریزی های لازم در این زمینه در حال انجام است.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان با اشاره به نهایی شدن شعب اخذ رأی به آغاز روند جذب اعضای اجرایی شعب اشاره کرد و گفت: پیش بینی لازم برای آغاز دوره‌های آموزشی ویژه اعضای شعب نیز در حال انجام است.

کد خبر 6000755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha