۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۲۰

فرماندار تنگستان:

مقدمات برگزاری انتخابات پرشور در تنگستان فراهم است

مقدمات برگزاری انتخابات پرشور در تنگستان فراهم است

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: همه مقدمات برگزاری یک انتخابات با شکوه، پرشور و با مشارکت حداکثری مردم در شهرستان تنگستان فراهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی یکشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان تنگستان اظهار داشت: انتظار داریم شورای آموزش و پرورش با یک برنامه محوری و کیفیت بهتر و موضوع شناسی کامل‌تر وبا نشست‌هایی که برگزار می‌کند به گونه‌ای عمل کند که مستقیماً نیازها حوزه دانش آموزان، مدارس و حتی کادر آموزشی آموزش و پرورش محقق و برآورده شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: کمتر از ۴۰ روز دیگر به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باقی مانده است که همه مقدمات برگزاری یک انتخابات با شکوه، پرشور و با مشارکت حداکثری مردم در شهرستان فراهم است.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: انتظار داریم با گفتمان انتخاباتی که از این به بعد در سطح شهرستان خصوصاً در مجموعه آموزش و پرورش شکل خواهد گرفت شاهد رقابت و مشارکت حداکثری مردم تنگستان در انتخابات باشیم گرچه پیشینه شهرستان یک پیشینه بارز و ارزشمندی است و همیشه از مشارکت بالایی در انتخابات برخوردار بوده است.

وی یاد آور شد: آنچه نیاز است در برگزاری انتخابات تاکید شود اطلاع رسانی موضوع و اهمیت انتخابات است که باید بیشتر برای مردم تبیین شود.

لطفی یاد آور شد: برای حضور و مشارکت بیشتر و بهتر این نکته فرمایش مقام معظم رهبری است که بیان داشتند حقی است که مردم در برگزاری انتخابات دارند و باید با وردشان پیگیری کنند.

فرماندار تنگستان ادامه داد: رویکرد آموزش و پرورش در ایجاد هنرستان‌های فنی کار درستی است و گرچه باید این رویکرد سال‌ها پیش در نظام آموزشی کشور دنبال می‌شد.

وی افزود: نیاز است حوزه شهرستان فراگیر دیده شود با توجه به اینکه ۶۰ درصد دانش آموزان مایل هستند که در هنرستان‌های فنی تحصیل کنند نیاز است در چند نقطه در سطح تنگستان مدارس فنی دایر شود.

لطفی گفت: نیاز است یک هنرستان فنی در شهر آباد و ۲ هنرستان در سطح شهر اهرم و یک هنرستان هم در غرب مرکز تنگستان پیش بینی شود.

وی بیان کرد: باید در احداث هنرستان‌های فنی به سمتی رفت که بتوانیم رشته و رسته‌هایی آورده شود که یک بخش آن ظرفیت ذاتی آن حوزه باشد و یک بخش هم بر اساس نیازهایی که در آینده پیرامون ما اتفاق خواهد افتاد و نیاز است آن رشته آموزش داده شود.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: باید رشته و رسته ای در هنرستان‌ها آموزش داده شود که می‌تواند به عنوان یک کار سرمایه‌ای برای آینده نسل جوان محسوب شود

وی اضافه کرد: نیاز است در ایجاد مدارس فنی در شهرستان یک نیاز سنجی دقیق انجام شود.

کد خبر 6001007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha