۲ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۵۳

فرمانده انتظامی بندر انزلی:

۱۰ قاچاقچی به مرجع قضایی معرفی شدند

۱۰ قاچاقچی به مرجع قضایی معرفی شدند

بندرانزلی- فرمانده انتظامی بندرانزلی از اجرای ۲ روزه طرح پیشگامان در این شهرستان و معرفی ۱۰ قاچاقچی به مرجع قضایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهار کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه به اجرای طرح پیشگامان با هدف تشدید برخورد با قاچاق کالا به مدت ۲ روز در شهرستان بندرانزلی اشاره کرد و گفت: در این راستا ۲ تن و ۹۰۰ کیلوگرم چوب از یک دستگاه خودرو نیسان، ۸۰۰ کیلوگرم شکر از یک دستگاه خودرو پیکان وانت، ۱۷۰ لیتر روغن، ۱۶۰ نخ سیگار، ۳۰ ثوپ لباس زنانه و ۷۲ بسته شکلات خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از معرفی ۱۰ نفر در این خصوص با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۵۲۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان افزود: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های مأموریتی پلیس همواره در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6001124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha