۳ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۱۴

چند ماه مانده به پایان دوره؛

رایزنی انتخاباتی فدراسیون تنیس با وزارت/تعیین زمان ثبت‌نام و مجمع

رایزنی انتخاباتی فدراسیون تنیس با وزارت/تعیین زمان ثبت‌نام و مجمع

فدراسیون تنیس با لحاظ کردن میزبانی مسابقات فیوچرز و همزمانی با پایان دوره ریاست، رایزنی‌هایی با وزارت ورزش به منظور تعیین زمان نام‌نویسی کاندیداها و حتی مجمع داشته که نتیجه بخش بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دوره چهارساله ریاست داود عزیزی در فدراسیون تنیس ۱۱ خرداد سال آینده به پایان می رسد یعنی زمانی که این فدراسیون درگیر برگزاری رقابت های فیوچرز در تهران خواهد بود.

همین مساله باعث رایزنی فدراسیون تنیس با وزارت ورزش شده تا اقدامات لازم برای برگزاری به موقع مجمع انتخاباتی این فدراسیون انجام شود طوریکه به هنگام میزبانی فیوچرز، معضل جابه جایی متصدی فدراسیون و تعیین سرپرست جدید برای آن ایجاد نشود. این رایزنی ها به نتیجه رسیده است طوریکه هم زمان نام نویسی از کاندیداها مشخص شده و هم مجمع انتخاباتی.

البته زمان ثبت نام متقاضیان ریاست در فدراسیون تنیس با جابه جایی یک هفته ای مواجه شده است اما زمان جدید، قطعی و نهایی است.

شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون تنیس که دبیر مجمع انتخاباتی این فدراسیون هم خواهد بود در گفت و گو با خبرنگار مهر در این زمینه توضیح داد و گفت: بیشترین دغدغه ما برای انتخابات پیش رو، همزمان شدن پایان دوره رییس فدراسیون با مسابقات فیوچرز بود. به همین دلیل پیش از این، رایزنی و مکاتباتی با وزارت ورزش داشتیم و با تاکید بر اهمیت این رویداد بین المللی و برگزاری شایسته آن در ایران، خواستار تعیین زمان انتخابات و صدور مجوز لازم برای آغاز اقدامات لازم شدیم.

وی تصریح کرد: اول خرداد زمانی است که از طرف وزارت ورزش برای تشکیل مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس مشخص شده است. البته احتمال دارد این زمان به اندازه یکی دو روز جابه جا و زودتر یا دیرتر شود اما با توجه به اینکه ۱۱ خرداد پایان دوره داود عزیزی است، قطعا در همان بازه زمانی انتخابات برگزار می شود.

دبیر فدراسیون تنیس تاکید کرد: بر اساس این زمان مصوب (اول خرداد) برای برگزاری انتخابات، ۷ بهمن به عنوان زمان آغاز نام نویسی از کاندیداها از طرف فدراسیون به وزارت ورزش پیشنهاد شد. ابتدا با این زمان موافقت شد اما در ادامه با لحاظ کردن اساسنامه و تاکیدی که بر فاصله ۱۲۰ روزه میان نام نویسی کاندیداها تا پایان دوره ریاست شده است، تصمیم به جابه جایی آن شد.

کشاورز گفت: بر این اساس از ۱۴ بهمن نام نویسی از کاندیداهای فدراسیون تنیس به صورت رسمی آغاز شده و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت. به موقع در مورد ثبت نام و مدارک لازم برای آن اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

به گزرش خبرنگار مهر، داود عزیزی در مجمع انتخاباتی ۱۱خرداد سال ۹۹ در رقابت با ۶ کاندیدای دیگر که البته یک نفر از آنها انصراف داد و دو نفر هم اصلا در مجمع حاضر نشدند با کسب ۳۴ رای از مجموع ۴۳ رای ماخوذه برای نخستین بار ریاست فدراسیون تنیس را بر عهده گرفت.

کد خبر 6001237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha