۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد؛

لزوم تشکیل کمیته اندیشه‌ورز برای ساماندهی امورسالمندان در کردستان

لزوم تشکیل کمیته اندیشه‌ورز برای ساماندهی امورسالمندان در کردستان

سنندج_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر ضرورت تشکیل کمیته اندیشه‌ورز و اتاق فکری برای ساماندهی و توجه به امورسالمندان در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی پیش از ظهردوشنبه در جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان استان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جلسات مرتبط با امور سالمندان به اندازه‌ای مهم است که رؤسای دستگاه‌ها باید در این جلسات حضور یابند.

وی بیان کرد: در صورتیکه رؤسا به هر دلیل نمی‌توانند در این جلسه حضور یابند باید یک نماینده تام‌الاختیار و صاحب دانش و ایده به جلسات اعزام کنند.

وی خواستار مطالعه اعضای شورای ساماندهی امور سالمندان در مورد مصوبات جلسه و پیشنهادات و ایده‌های مورد نظر برای طرح در جلسه شد و گفت: ورود اعضا به جلسات نباید بدون مطالعه باشد چرا که صرفاً اتلاف وقت است و نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: ارزیابی ما از شورای ساماندهی امور سالمندان استان از جلسه قبل تا امروز در اجرای مصوبات کمتر از ۱۰ درصد است و این رقم نیز حاصل مکاتباتی است که از سوی بهزیستی صورت گرفته و چنان عملکردی از دستگاه‌های دیگر در استان در زمینه اجرای مصوبات دیده نمی‌شود.

رمضانی اضافه کرد: اگر دستگاهی با مصوباتی که ارائه می‌شود موافق نیست و یا نمی‌تواند اجرا کند به دبیرخانه دلایل را اعلام کند چرا که سخنرانی کردن در مورد ضرورت توجه به سالمندان اگر همراه با عمل نباشد سودی ندارد.

وی بر انجام کارهای فرهنگی در حوزه نگهداری از سالمندان در محیط خانواده تاکید کرد و ساماندهی امور مربوط به سالمندان را مستلزم تشکیل کمیته اندیشه‌ورز و اتاق فکر برای ارائه ایده‌های مناسب دانست.

کد خبر 6001479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha