۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه:

برقراری امنیت کشور در گرو حل مسایل فرهنگی است

برقراری امنیت کشور در گرو حل مسایل فرهنگی است

مشهد- دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برقراری امنیت کشور در گرو حل مسایل فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار ضیا الدین حزنی ظهر دوشنبه در همایش «تبیین اهداف و چشم انداز برنامه‌های محرومیت زدایی قرارگاه‌های جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه» اظهار کرد: مأموریت اصلی سپاه امنیت پایدار و دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران است و این نهاد در کنار این مأموریت‌ها محرومیت زدایی در مناطق مرزی و صعب العبور را در دستور کار قرار داده است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برقراری امنیت کشور در گرو حل مسائل فرهنگی است، افزود: مسائل محرومیت زدایی مانند دانه‌های تسبیح به هم مرتبط هستند که برای رفع آنها تلاش کرد.

وی بیان کرد: قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی برنامه‌هایی در حوزه امنیت غذایی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام رفع تنش آبی، توزیع لوازم التحریر، سبد ورزشی و سبد معیشتی به طور مستمر در دستور کار دارد.

حزنی افزود: اولین برنامه در سال جدید رسیدگی به مساله اشتغال مناطق محروم، مخصوصاً اشتغال خانگی برای زنان بی سرپرست و بد سرپرست است؛ چرا که حل بسیاری از مشکلات در گروه حل مساله اشتغال است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: برنامه‌هایی در راستای حل مشکلات جوانان و ازدواج داریم؛ چرا که برقراری امنیت حل مسائل فرهنگی و رفع مشکلات جوانان دارد.

وی با خاطر نشان کردن اینکه موفقیت زمانی حاصل می‌شود که رضایت مردم را جلب کنیم، افزود: مسائل محرومیت زدایی مانند دانه‌های تسبیح به هم مرتبط هستند و باید برای حل تمام آنها تلاش کرد.

حزنی با بیان اینکه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم، خاطر نشان کرد: مسؤولین باید وظایف خود را انجام دهند و این میز امتحان الهی است. اگر هر فردی به وظیفه خود عمل کند مسأله‌ای به نام محرومیت نخواهیم داشت.

کد خبر 6001714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha