۲ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۰۵

برادر شهید حسن طهرانی مقدم:

مردم آمل با حماسه ۶ بهمن مقاومت را در منطقه پایه‌گذاری کردند

مردم آمل با حماسه ۶ بهمن مقاومت را در منطقه پایه‌گذاری کردند

بابلسر- برادر شهید طهرانی مقدم گفت: مردم آمل با حماسه ششم بهمن مقاومت را در منطقه پایه گذاری کرده اند و این حماسه جاوید مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد طهرانی مقدم شامگاه دوشنبه در همایش ملی حماسه ششم بهمن آمل با اشاره به طرح ریزی کودتای نوژه برای براندازی نظام مقدس اسلامی ادامه داد: آنان با حمله گسترده مناطق مختلف ایران را مورد هدف قرار دهند.

وی با اشاره به طرح تجزیه ایران و حمله سراسری از سوی دشمنان گفت: آنان تلاش کردند با راه‌اندازی خلق عرب، بلوچ، ترکمن و غیره و اقدام مسلحانه در تهران و دیگر مناطق به اهداف خود برسند.

برادر شهید تهرانی مقدم با عنوان اینکه دشمن در مازندران قدیم نیز جنگی را در گنبد به راه انداختند، یادآور شد: تلاش داشتند تا ترکمن ما را به ترکمنستان شوروی و تالش در گیلان را به کردستان وصل کنند.

وی با عنوان اینکه دشمنان تصور می‌کردند که مردم ایران از انقلاب ناراضی هستند، یادآور شد: آنان در پی این بودند که از این آتش زیر خاکستر بهره ببرند و به اهداف خود برسند.

سردار تهرانی مقدم به قائله جنگل در آمل اشاره کرد و گفت: در این حادثه بیش از ۴۰ نفر از مردم آمل و مدافعان شهید شدند.

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه سه گروه در استان مازندران فعالیت می‌کردند، ادامه داد: طیف راست وابسته به خاندان پهلوی که از سوی آمریکا هدایت می‌شدند، طیف چپ که از شوروی حمایت می‌شدند و گروه‌های دیگر در استان فعالیت می‌کردند و اتحادیه کمونیست‌ها افکار مائوئیستی داشتند.

مردم آمل طرح استکبار جهانی را برهم زدند

طهرانی مقدم تصریح کرد: آنچه که مردم آمل انجام دادند حماسه منطقه‌ای و محلی نبوده است، تصریح کرد: مردم آمل طرح استکبار جهانی را بر هم زدند.

برادر پدر موشکی ایران با اشاره به عملیات ۳۳ روزه حزب الله لبنان گفت: این عملیات مارش پیروزی را به صدا درآورده است و اگر مردم غزه محکم در برابر ظلم و جور ایستادگی کرده‌اند نشأت گرفته از مقاومت مردم ایران است.

وی گفت: طبق فرمایش سید حسن نصرالله اگر مردم غزه محکم برابر دشمنان ایستاده‌اند از مقاومت مردم آمل الگو گرفته‌اند و این نشأت گرفته از حادثه ششم بهمن آمل است.

وی یادآور شد: مردم آمل با حماسه ششم بهمن مقاومت را در منطقه پایه گذاری کرده‌اند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر اسرائیل کوچک‌ترین غلطی بکند حیفا و تلاویو با خاک یکسان می‌شود.

طهرانی مقدم عنوان کرد: اسرائیل به زودی با ابداعات شهید تهرانی مقدم و گسترده شدن مقاومت از صحنه سیاسی دنیا حذف خواهد شد و از بین خواهد رفت.

کد خبر 6001989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha