۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰

رییس کمیته امداد بیله‌سوار:

۱۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد بیله‌سوار خودکفا شدند

۱۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد بیله‌سوار خودکفا شدند

بیله‌سوار- رییس کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار گفت: در سال‌جاری ۱۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان مرزی بیله‌سوار به مرز خودکفایی رسیدند.

محمد فرجاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۱۷۵ فقره تسهیلات اشتغالزایی با همراهی بانک‌های عامل در شهرستان بیله‌سوار برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد با رویکرد کارآفرینی پرداخت شده است.

وی مبلغ تسهیلات پرداخت شده را ۱۹۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: متقاضیان اشتغال و کارآفرینی با دریافت این تسهیلات کم‌بهره موفق شدند تا اشتغال مورد نظر را مهیا کنند.

رییس کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: تمامی بانک‌های عامل در شهرستان بیله‌سوار همکاری خوبی را با کمیته امداد داشته و فرصت و زمینه اشتغالزایی مناسب را برای خانواده‌های نیازمند مهیا کردند.

فرجاد افزود: در قالب نذر رحمت، توزیع ۷۵ بسته معیشتی به ارزش ۷۹ میلیون تومان به مددجویان در روستاها و دهستان‌ها انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: افتتاح چهار باب مسکن مددجوی با همراهی بسیج سازندگی در روستاهای محروم این شهرستان انجام شده است.

فرجاد اضافه کرد: امسال تعداد ۱۵۱ فقره لوازم خانگی شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، لباسشویی، فرش و کولر در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بیله‌سوار توزیع شده است.

رییس کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار از اهدای ۲۸ فقره جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت خبر داد و بیان کرد: این تعداد جهیزیه که از اول امسال توزیع شده به ارزش ۶ میلیارد و ۵۶۹ میلیون ریال بوده است.

کد خبر 6002083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha