۳ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۳۴

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

مراکز درمانی سمنان زیر ذره بین نظارت قرار گرفت

مراکز درمانی سمنان زیر ذره بین نظارت قرار گرفت

سمنان- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان از تشدید نظارت بر مراکز درمانی و بهداشتی و داروخانه های شهرستان های تابعه دانشگاه خبر داد.

احسان حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز درمانی و بهداشتی و داروخانه‌های شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد و ابراز کرد: سرکشی حضوری در زمره بخش‌های این نظارت است.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح بازرسان در مراکز درمانی حضور پیدا کرده و روند خدمت رسانی به مردم را مورد بررسی قرار می‌دهند، افزود: در این بازدیدها مواردی که نیازمند اصلاح است، تذکر داده می‌شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه یکی از موارد کاری مهم این معاونت، رسیدگی به شکایت‌ها است، ابراز کرد: مردم می‌توانند همه شکایات خود را از مراکز درمانی به دانشگاه و معاونت درمان ارائه کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

حسین زاده با بیان اینکه این شکایت‌ها ابتدای مورد بررسی و راستی آزمایی گذارده شده و سپس مورد بررسی میدانی و نظارت حضوری قرار می‌گیرد، گفت: تمام شکایت‌های مردم مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در این بازدیدها و بازرسی‌ها تعزیرات حکومتی، معاونت درمانی، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مراجع ذی صلاح حضور دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بررسی پرونده‌ها در کمیسیون ماده ۱۱ خبر داد و تاکید کرد: در این کمیسیون میزان تخلفات مورد بررسی قرار گرفته و بر حسب تخلفات جرایم یا برخوردهایی با متخلفان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6002213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha