۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲

رییس اداره راه و شهرسازی شاهین‌شهر:

اسناد تفکیکی پروژه ۱۴۴ هکتاری نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر اخذ شد

اسناد تفکیکی پروژه ۱۴۴ هکتاری نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر اخذ شد

اصفهان- رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: تعداد ۷۷۰ فقره سند تک برگ مربوط به تفکیکی بلوک‌های پروژه ۱۴۴ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق حاجی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تعداد ۷۷۰ فقره سند تک برگ مربوط به تفکیکی بلوک‌های پروژه طرح نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر اخذ شد.

وی با بیان اینکه اسناد تفکیکی فوق مرتبط با پروژه ۱۴۴ هکتاری شاهین‌شهر است، گفت: از این زمین، سهم وزارت راه و شهرسازی ۵۸ هکتار و مابقی متعلق به وزارت دفاع بوده که تمامی اسناد به نام دولت و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن دریافت شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: با بررسی و پالایش‌های به عمل آمده از متقاضیان ثبت نامی در شهر شاهین‌شهر بیش از ۱۲ هزار متقاضی تأیید نهایی شدند.

وی اضافه کرد: در پروژه ۱۴۴ هکتاری شاهین‌شهر سهم راه و شهرسازی ساخت بیش از ۶ هزار واحد مسکونی بوده که تأمین مسکن بخشی از متقاضیان این شهر را مرتفع می‌کند.

حاجی با بیان اینکه پروژه ۱۴۴ هکتاری شاهین‌شهر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان است، گفت: در حال حاضر بخشی از عملیات خاکی آماده سازی زمین انجام شده و اقدامات اخذ پروانه ساختمانی و همچنین مقدمات شروع پروژه با تلاش‌های بی وقفه در سطح این اداره و راه و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در حال انجام است.

کد خبر 6002316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha