۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵

۲ شهید حمله اسراییل به دمشق در دانشگاه قم تشییع شدند

۲ شهید حمله اسراییل به دمشق در دانشگاه قم تشییع شدند

قم- مراسم تشییع و وداع با شهدای قمی مدافع حرم و مبارزه با رژیم صهیونیستی در دانشگاه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع و وداع با پیکرهای مطهر دو شهید حمله تروریستی اسرائیل به دمشق سوریه ظهر سه شنبه در دانشگاه قم و با حضور خانواده‌های معظم شهدا و دانشجویان و اساتید این دانشگاه برگزار شد.

دانشجویان پیکرهای مطهر این دو شهید مدافع حرم و مبارزه با رژیم صهیونیستی را از درب اصلی تا مسجد الغدیر این دانشگاه تشییع کردند و مراسم وداع نیز پس از اقامه نماز ظهر و عصر در محل مسجد دانشگاه برگزار شد.

فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» توسط دانشجویان همزمان با تشییع شهدای مدافع حرم در فضای دانشگاه قم طنین انداز شد و دانشجویان جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم غزه و ترور مستشاران نظامی ایران را محکوم کردند.

مراسم تشییع پیکرهای مطهر این دو شهید قمی نیز از ساعت ۱۴ امروز از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر علیه السلام قم برگزار می‌شود و این دو شهید گرانقدر در کنار سایر هم‌رزمان خود تدفین خواهند شد.

در پی حمله متجاوزانه رژیم کودک کش و ددمنش صهیونیستی به دمشق ۴ تن از مستشاران نظامی کشورمان به شهادت رسیدند که ۲ تن از این شهدا «علی آقازاده» و «سعید کریمی» از شهدای استان قم بودند.

کد خبر 6002639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha