۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۳۲

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه:

۲۵ پروژه مختلف در خوزستان برای قرارگاه خاتم الانبیا تعریف شد

۲۵ پروژه مختلف در خوزستان برای قرارگاه خاتم الانبیا تعریف شد

اهواز- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه گفت: زمان ورود قرارگاه خاتم به خوزستان، حدود ۲۵ پروژه در بخش‌های آبفا، راه آهن، احیای میادین یا حفاری تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا عابد ظهر امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از فاضلاب ۲۳۵ غرب اهواز در منطقه دغاغله در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روزی که قرارگاه خاتم در این میدان آغاز به کار کرد، ساختار و سازمانی را برای کار تعریف کرد تا بتواند نسبت به تعهدی که به کارفرما داده است، اقدام کند. اکنون در مسیر حرکت هستیم تا بتوانیم کار را به موقع به نتیجه برسانیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه گفت: اینکه قرارگاه توانست با تجربه‌های خود پای کار بیاید، نیروهای متخصص و بومی را به کار بگیرد و بر اساس استانداردهای تعریف شده کار را انجام دهد، از مزیت‌های این میدان است. همچنین این قرارگاه موفق شد دکل جدیدی را وارد کند و دکل‌های دیگری اضافه خواهد شد تا در زمان تعریف شده پروژه به اتمام برسد و به سراغ میدان‌های دیگر برویم.

وی عنوان کرد: زمان ورود قرارگاه خاتم به خوزستان، حدود ۲۵ پروژه در بخش‌های آبفا، راه آهن، احیای میادین یا حفاری تعریف شده و به گونه‌ای برنامه‌ریزی انجام شده تا کار طبق توافق با کارفرماها پیش برود، زود بازده باشند و به نتیجه برسند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه با اشاره به پروژه متروی اهواز گفت: هنوز به این پروژه ورود نکرده‌ایم چرا که در دست پیمانکار بخش خصوصی بوده و به لحاظ اخلاقی درست نیست کار را انجام دهیم اما اگر کارفرما مشکل حقوقی آن را حل کرد، آن وقت از قرارگاه خاتم خواستند، با توان بالا کار را آغاز و جبران می‌کند.

به گزارش مهر، فاضلاب سه منطقه ملی راه، کوی ملت و زیتون کارمندی توسط ایستگاه پمپاژ ملی راه به تصفیه خانه شرق اهواز منتقل می‌شود که این ایستگاه پمپاژ با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد و ظرفیت ۵ هزار متر مکعب در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6002672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha