۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۳۵

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری:

مراسم پدران آسمانی  پنجم بهمن برگزار می‌شود

مراسم پدران آسمانی  پنجم بهمن برگزار می‌شود

شهرکرد-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از تدارک ویژه برنامه های گرامیداشت شهدای انقلاب از جمله برگزاری مراسم پدران آسمانی همزمان بامیلاد باسعادت حضرت علی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل عسگری امروز سه شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مراسم پدران آسمانی در روز پنجم بهمن ماه در ساعت ۱۴:۳۰ بعد از ظهر در گلزار شهدای سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مراسم میهمانی لاله‌ها در تاریخ نوزدهم بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در گلزار شهدای استان با حضور مدیران دستگاه‌ها در گلزار شهدا برگزار می‌شود.

عسگری ادامه داد: برنامه‌های مختلفی با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در این استان برپا خواهد شد که نمونه آن برگزاری یادواره سرداران و فرماندهان شهید شهرستان فارسان همزمان با دهه مبارک فجر امسال است.

وی با اشاره به اینکه لازم است شهدای شاخص انقلاب اسلامی در مدارس و دانشگاه‌ها برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان معرفی شود بیان داشت: صدا و سیما در حوزه مستند سازی، روایت رشادت شهدا و ساخت ویژه برنامه‌های فرهنگ ایثار و شهادت لازم است مشارکت کند.

کد خبر 6002840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha