۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

برنامه‌های دهه فجر با محوریت دانش‌آموزان اجرا می‌شود

برنامه‌های دهه فجر با محوریت دانش‌آموزان اجرا می‌شود

اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا برنامه‌های دهه فجر امسال با محوریت و نقش‌آفرینی خود دانش‌آموزان در مدارس برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری صبح چهارشنبه در جلسه کارگروه دانش‎آموزی و فرهنگی ستاد دهه فجر استان اردبیل، اظهار کرد: به منظور با نشاط کردن فضاهای مدارس در طول ایام دهه فجر، استفاده از ظرفیت خود دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و… مدنظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دانش‌آموزان و اولیا بوده و نقش مدیران و معلمان مدارس در این زمینه بی‌نظیر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مهمترین کار فرهنگی در این ایام امیدآفرینی برای نسل جوان و نوجوان بوده و این مورد منطبق بر بیانیه گام دوم انقلاب است.

صفری افزود: جشن‌های دهه فجر امسال به لحاظ شرایط زمانی باید متفاوت از سال‌های پیش بوده و برنامه‌های فاخری طراحی و اجرا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب در راستای تلاش برای عدم مشارکت مردم در انتخابات پیش روی خاطرنشان کرد: وظیفه ما روشنگری و تشویق به حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام‌الله دهه فجر اضافه کرد: تلاش برای نقش‌آفرینی خود دانش‌آموزان برای اجرای برنامه متنوع در سطح مدارس است.

غفور حضوری بیان کرد: بیش از ۹۲ برنامه برای ایام‌الله دهه فجر تدوین شده و این برنامه‌ها در سطح نواحی، مناطق و مرکز استان اجرا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و مسئولان تشکل‌های دانش‎آموزی حضور داشته و به ارائه پیشنهاد در زمینه نحوه اجرای مطلوب برنامه‌ها پرداختند.

کد خبر 6003403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha