۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱

سخنگوی شورای شهر کرج:

خانواده‌ شهدا در بزنگاه‌ها بیش از همه پای کار هستند

خانواده‌ شهدا در بزنگاه‌ها بیش از همه پای کار هستند

کرج- سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: تاریخ نشان داده که خانواده‌های شهدا در بزنگاه‌های انقلاب همواره پای کارترین افراد بوده اند و حضور آنها در عرصه‌های مختلف دلگرم کننده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عمار ایزدیار عصر چهارشنبه در مراسم پدران آسمانی که در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، گفت: طی سالیان متمادی برنامه‌ای با عنوان «پدران آسمانی» در ایام ولادت حضرت علی (ع) در استان البرز برگزار می‌شد اما دو سال این برنامه برگزار نشد و خانواده‌های معظم شهدا مطالبه داشتند که چرا این برنامه برگزار نمی‌شود.

وی مطرح کرد: امسال این برنامه به همت شورای اسلامی شهر، شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران به پاس قدردانی از پدران شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنها برگزار شد و ما در اینجا گرد هم آمده‌ایم تا با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید پیمان کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: یکی از دغدغه‌های فرزندان شهدا، وجود شکاف نسلی بین فرزندان آنها با پدربزرگانشان بود که در همین راستا برنامه سلاله ها با حضور نوادگان شهدا در همین سالن برگزار شد. امروز باید تلاش کنیم که آموزه‌های شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت به نوادگان و نسل‌های بعدی شهدا منتقل شود.

ایزدیار مطرح کرد: در قالب برنامه‌های متعدد در مدارس شاهد، برای فرزندان شهدا فضای تجدید خاطره و گفتمانی از پدرانشان تکرار می‌شد اما نسل‌های بعد مقداری از این فضا و شرایط دور ماندند. همه باید کمک کنیم که این برنامه‌ها به صورت مستمر برگزار و از این شکاف ایجاد شده جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: تاریخ نشان داده که خانواده‌های شهدا در بزنگاه‌های انقلاب همواره پای کارترین افراد بوده‌اند و حضور آنها در عرصه‌هایی از جمله انتخابات، اغتشاشات، مراسم فرهنگی و اجتماعی، نماز جمعه و … برای نظام و انقلاب دلگرم کننده است، بنابراین باید تلاش کنیم این برنامه‌ها با قوت و کیفیت بهتری به صورت مستمر برگزار شوند.

کد خبر 6003955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha