۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۲۰

فرماندار سنقروکلیایی:

سنقروکلیایی رتبه اول ارزیابی عملکرد را در استان کرمانشاه کسب کرد

سنقروکلیایی رتبه اول ارزیابی عملکرد را در استان کرمانشاه کسب کرد

کرمانشاه- فرماندار سنقروکلیایی گفت: سنقروکلیایی رتبه اول ارزیابی عملکرد را در استان کرمانشاه کسب کرد.

علی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از کسب رتبه نخست فرمانداری این شهرستان در بین ١۴ فرمانداری استان خبر داد و اظهار کرد: این ارزیابی بر اساس ۵١ شاخص در هشت محور عملکردی بوده که در سه مرحله و مرحله نهایی توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور اعلام شده است.

وی افزود: محورامنیتی انتظامی، توسعه و مشارکت، اجتماعی و فرهنگی، عمران توسعه امورشهری و روستایی، مدیریت بحران، هماهنگی امور اقتصادی، زنان و خانواده، سلامت اداری پاسخگویی و صیانت از حقوق شهروندان محورهای هشتگانه است که برابر ارزیابی وزارت کشور هر ساله انجام و ابلاغ می‌شود.

فرماندار سنقروکلیایی تصریح کرد: فرمانداری سنقروکلیایی در شاخص‌های ذیل این محورها موفق به بهبود و ارتقا امتیاز شده که با توجه به کسب امتیاز ٨۶٢.٢۵ و ٨۶.٣٣ درصد تحقق، رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

قربانی گفت: ارزیابی عملکرد سازمان‌ها یک اصل مهم در جهت کیفیت‌بخشی به سازمان است و ارزیابی فرایندهای کاری و اجرای بازخوردهای آن موجب خواهد شد تا با شناسایی نقاط قوت و تکمیل و تقویت آنها، نقاط ضعف نیز کشف شده و کاستی‌ها جبران شود لذا در این راستا فرمانداری این شهرستان همواره بهبود مستمر عملکرد، ارتقای نقاط قوت و تقویت نقاط قابل بهبود را در دستور کار قرار داده است.

وی در پایان با قدردانی از برنامه ریزی، هدایت و مدیریت استاندار کرمانشاه، بیان کرد: بی شک تحقق این موفقیت مهم بدون اهتمام و تلاش مجدانه همه کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های تابعه در انجام امور محوله و همکاری مجموعه مدیریتی شهرستان میسر نمی‌شد که این تلاش و زحمات جای قدردانی ویژه دارد.

کد خبر 6004122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha