۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۳۹

سرپرست فرمانداری قرچک تاکید کرد؛

بهره مندی از ظرفیت ورزشکاران برای مشارکت حداکثری در انتخابات قرچک

بهره مندی از ظرفیت ورزشکاران برای مشارکت حداکثری در انتخابات قرچک

قرچک- سرپرست فرمانداری قرچک بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت ورزشکاران برای مشارکت حداکثری در انتخابات این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فخاری صبح پنج شنبه در نشست صمیمانه با رئیس اداره ورزش و رؤسای هیئات ورزشی این شهرستان با اشاره به وجود کمبودها در حوزه زیرساختی منطقه اظهار کرد: علی رغم عدم بهره مندی از سرانه ورزشی مناسب در قرچک شاهد موفقیت‌های چشمگیری در این حوزه هستیم.

فخاری در ادامه با تاکید بر تعیین اولویت‌های ورزشی در قرچک گفت: ضروری است که بر اساس این اولویت‌ها برنامه‌های مناسبی تدوین و تنظیم شود.

وی با اشاره به اعتبارات و منابع مالی محدود دولت در حوزه ورزش افزود: هیأت‌های ورزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های خیّرین و حامیان مالی و بهره گیری از امکانات موجود در شهرستان، اقدامات و اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

سرپرست فرمانداری قرچک با اشاره به مخاطبین گسترده جامعه ورزش بیان کرد: با توجه به حضور گسترده نوجوانان، جوانان و سایر اقشار جامعه در عرصه ورزش، این حوزه می‌تواند نقش غیرقابل انکاری در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند داشته باشد.

کد خبر 6004577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha