۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۵۹

امام جمعه مشگین شهر:

توطئه دشمن برای دور کردن مردم از انقلاب محکوم به شکست است

توطئه دشمن برای دور کردن مردم از انقلاب محکوم به شکست است

مشگین شهر - امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: دشمن می خواهد با توطئه های از پیش تعیین شده مردم را از انقلاب و نظام اسلامی دور کند که تمامی این نقشه ها محکوم به شکست است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر با تاکید بر اینکه حضور مردم در تمامی صحنه ها توطئه دشمنان را خنثی می کند، اظهار کرد: حضور مردم در تمامی صحنه ها سبب شده توطئه دشمنان خنثی شود و سایه جنگ برای همیشه از فضای کشور برداشته شود.

وی اصل مشارکت در انتخابات و ضریب بالای حضور مردم در پای صندوق های رای را ضامن تامین امنیت کشور دانست و خاطرنشان کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای علاوه بر اینکه یک تکلیف و حق اجتماعی است بلکه مشارکت بالای مردم انقلاب را بیمه می کند.

باوقار گفت: دشمن می خواهد مردم را از نظام جمهوری اسلامی دور کند اما تمام این توطئه ها محکوم به شکست است چرا که این بار نیزمردم در روز انتخابات با خلق حماسه جدید دنیا را به حیرت وامی دارد.

وی طوفان الاقصی و مقاومت مردم فلسطن را یادآور شد و بیان کرد: ۱۱۰ روز از این عملیات بزرگ گروه های مقاومت می گذرد و در این ۱۱۰ روز دنیا دید چگونه این عملیات معادلات و محاسبات غرب را برهم زده است.

امام جمعه مشگین شهر با بیان اینکه ایران مقتدر محور مقاومت را جهانی کرد، تصریح کرد: طرح سه مرحله ای آتش بس برای آزادی اسرای صهیونیستی مطرح شد اما آتش بس موقت کار ساز نیست و رژیم غاصب اعلام می کند از غزه عقب نشینی نمی کند.

باوقار فرارسیدن شهادت حضرت زینب کبری (س) را تسلیت گفت و افزود: این بانوی بزرگوار اسلام مظهر شجاعت، بندگی و ایثار و شهادت حتی در طول مدت اسارت بود که بانوان جامعه ما باید آن بانوی مکرم اسلام را الگوی خود قرار دهند.

کد خبر 6005068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha