۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳

امام جمعه کمالشهر:

مردم کمالشهر خواهان ایجاد خط مترو و اتوبوس تندرو هستند

مردم کمالشهر خواهان ایجاد خط مترو و اتوبوس تندرو هستند

کمالشهر- امام جمعه کمالشهر گفت: مردم این شهر خواهان ایجاد خط مترو و راه اندازی خط اتوبوس تندرو (بی‌آرتی) هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه‌های نماز جمعه کمالشهر ضمن تسلیت سالروز رحلت شهادت گونه عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) گفت: شخصیت آن بانوی حماسه ساز پس از کربلا تجلی پیدا کرد. خطبه‌ها و حماسه‌های آن حضرت در کنار روشنگری‌های سیدالساجدین (ع) نهضت عظیم کربلای معلی را زنده نگهداشت.

وی مطرح کرد: حماسه‌های زینب کبری (س) آن مظهر حیا، عفاف و حجاب و اقتدار حسینی، علوی و فاطمی را به نمایش گذاشت. آن حضرت هم در مجلس ابن زیاد و هم در مجلس یزید فاسق و فاجر حماسه خلق کرد، به طوری که یزید را خوار و رسوا کرد و یزید مجبور شد روش خود را تغییر دهد و اسرا را به مدینه برگرداند و از ظلم و جنایتش تبری کند.

امام جمعه کمالشهر ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی که با عنایات حق تعالی، رهبری پیامبر گونه امام راحل، حضور و پشتیبانی توده مردم و وحدت، اتحاد، بصیرت و اخلاص ملت به پیروزی رسید، بزرگترین معجزه قرن معاصر بود که وحشت بر دل چرکین مستکبران عالم انداخت و نوید بخش مستضعفان شد.

حجت الاسلام نورپور عنوان کرد: در طول بیش از چهار دهه عمر مبارک انقلاب اسلامی، این شجره طیبه علیرغم انبوهی از مشکلات و شیطنت‌ها و سنگ اندازی ها از سوی دشمنان غدار و قسم خورده، در عرصه‌های مختلف علوم، فنون، صنایع مثل هوا و فضا، هسته‌ای، پزشکی، سدسازی، نظامی، بهداشت و درمان، فن آوری نانو و … بسیار پیشرفت کرده است.

وی تصریح کرد: ما منکر وجود مشکلات و معضلات معیشتی و فرهنگی نیستیم که بسیاری از این مشکلات هم بر اثر ناکارآمدی بعضی از مسؤولان و تحریم‌های شکننده دشمنان و عوامل دیگر به وجود آمده‌اند و با مدد الهی قابل برطرف شدن هستند و قطعاً این معضلات رفع خواهند شد و قطار انقلاب شتابان به حرکت خود ادامه خواهد داد.

امام جمعه کمالشهر با بیان اینکه اما آنچه در این شرایط خاص وظیفه همه ما است، حضور گسترده و باشکوه و آگاهانه پای صندوق‌های رأی است تا بار دیگر دِین خود را به نظام اسلامی ادا کنیم، خواستار حضور بیشتر مدیران ارشد استان البرز در میان مردم کمالشهر شد و گفت: در کمالشهر با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر انتظار می‌رود که مسؤولین به ویژه مدیران ارشد استان، چهره به چهره با مردم صحبت و به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

حجت الاسلام نورپور افزود: مسؤولین در جهت رفع مشکلات این مردم از جمله در زمینه‌های نان، بهداشت و درمان، تسریع در احداث ساختمان بیمارستان شهر، مشکل تاریکی بعضی از مناطق و … بکوشند. مردم کمالشهر از استقرار شهرک شرکت صنعتی با صدها واحد تولیدی در این شهر هیچ انتفاعی نمی‌برند جز آلودگی محیط زیست و ایجاد ترافیک و… برای منطقه.

وی با بیان اینکه مردم خواهان ایجاد خط مترو و راه اندازی خط اتوبوس تندرو (بی‌آرتی) هستند، خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر خاطرنشان کرد: مردم از شورای شهر و شهردار هم انتظار دارند به فکر کارهای بزرگ و ماندگار از جمله ایجاد پارک بانوان و پارک خرمدشت و پیشاهنگی باشند.

کد خبر 6005080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha