۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵

آیین نکوداشت مادران نمونه در شیراز برگزار شد

آیین نکوداشت مادران نمونه در شیراز برگزار شد

شیراز - آیین نکوداشت و تجلیل از مادران نمونه و سرپرست خانواده با عنوان اسطوره‌های صبر با حضور استاندار فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین نکوداشت و تجلیل از مادران نمونه و سرپرست خانواده با حضور استاندار فارس و جمعی دیگر از مسؤولان این استان با همکاری بنیاد فرهنگی بین‌المللی مادر و انجمن مددکاری ایتام مهدی فاطمه (عج) در شیراز برگزار شد.

استاندار فارس در این مراسم ضمن تاکید بر لزوم توجه و قدرشناسی از شخصیت‌های الگویی جامعه گفت: از جمله این الگوها حضرت فاطمه (س) است که در طول تاریخ بشر زنی به مقام او نرسیده است.

محمد هادی ایمانیه، با اشاره به شأن و جایگاه مادر افزود: دعای مادر از موانع اجابت دعا می‌گذرد و روایتی از پیامبر (ص) است که می‌فرمایند هر جا که نیاز است دعای ما مستجاب شود می‌توانیم از مادران بخواهیم که برای ما دعا کنند.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) می‌گویند کسی که پای مادر خود را می‌بوسد مانند این است که آستانه خانه خدا را بوسیده یا کسی که قبر والدین خود را در هر جمعه زیارت کند گناهان او بخشوده می‌شود و از جمله نیکوکاران است.

استاندار فارس گفت: امام علی (ع) نیز در اینباره می‌فرمایند بزرگترین و مهمترین تکلیف الهی نیکی به پدر و مادر است و بنابراین باید قدردان پدر و مادر خویش باشیم.

ایمانیه گفت: جامعه ما نیازمند فرزندانی است که پرورش یافته دامان ارزشمند مادران نمونه هستند.

آیین نکوداشت مادران نمونه در شیراز برگزار شد

کد خبر 6005090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha