۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۲۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

بسترسازی برای تربیت نسل نو یکی از نقش‌های کلیدی رسانه‌ها است 

بسترسازی برای تربیت نسل نو یکی از نقش‌های کلیدی رسانه‌ها است 

رنجان-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بسترسازی برای تربیت نسل نو یکی از نقش‌های کلیدی رسانه‌ها است. 

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر حاج‌علی‌اکبری عصر شنبه در جلسه هماهنگی اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر زنجان، با بیان اینکه رسانه ابزار مهم امیدآفرینی است، اظهار کرد: در شرایط فعلی رسالت سنگینی برای تبیین واقعیت‌ها بر دوش رسانه‌های داخلی قرار دارد؛ چراکه همه جریان‌ها و رسانه‌های استکباری بر علیه این کشور قلم‌فرسایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب در شرایط حساس و ویژه‌ای در حال رقم خوردن است، ابراز کرد: رسانه‌های دشمن همه تلاش خود را به کار بسته‌اند که دستاوردهای انقلاب را زیر سوال برده و آن‌ها را کوچک و مشکلات و کمبودها را بزرگ جلوه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بسترسازی برای تربیت نسل نو را یکی از نقش‌های کلیدی رسانه‌ها دانست و گفت: همچنین یکی دیگر از وظایف رسانه‌ها ایجاد نشاط و امید در جامعه به‌ویژه جوانان است و بخش بزرگی از امیدآفرینی جامعه را مدیون رسانه‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی اندیشه‌های انقلاب و تبیین دستاوردها است، عنوان کرد: یک از ویژگی‌های خاص دهه فجر امسال این است که این ایام پیش درآمدی بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است

حاج‌علی‌اکبری با تاکید بر این مطلب که نسل جدید تشنه معارف الهی منطبق با فطرت آموزه‌های و معارف انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت هنر و رسانه بهترین روش و بهترین ابزار برای تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل جدید به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: ما که در چارچوب این نظام فعالیت کرده و از آب و خاک این مملکت ارتزاق می‌کنیم و زندگی خود را در آن می‌گذرانیم، وظیفه داریم که بر مبنای ارزش‌های الهی و فطری منطبق بر آموزه‌های دینی که حضرت امام (ره) منادی و پرچمدار آن بودند یک بازخوانی برای نسل جدید داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با درخواست از رسانه‌ها برای تبیین ویژگی خاص دهه فجر امسال و انعکاس دستاوردهای ملت ایران در ۴۵ سال گذشته عنوان کرد: این امر گام مهمی در راستای ادای دین به شهدای انقلاب است که با خون خود وفاداریشان به انقلاب را ثابت رساندند و ما نیز باید با قلم، تلاش و اخلاص دین خود را به شهدا ادا و پرچمدار خون آنان باشیم.

کد خبر 6005404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha