۷ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۳۴

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

ضرورت آگاهی‌بخشی برای معرفی درگاه ملی مجوزهای کسب و کار

ضرورت آگاهی‌بخشی برای معرفی درگاه ملی مجوزهای کسب و کار

بیرجند-مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بر ضرورت آگاهی‌بخشی برای معرفی درگاه ملی مجوزهای کسب و کار از سوی تمامی دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان صبح شنبه در شورای معاونین اداره کل با تبریک میلاد امیر المومنین حضرت علی (ع) اظهارکرد: پیگیری و اجرای مصوبات شورای معاونین باید مورد توجه اعضای این شورا قرار گیرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی عنوان کرد: تمامی مصوبات شورای معاونین از ابتدای امسال در جلسه بعدی ارائه و آسیب شناسی عدم اجرای مصوبات انجام شود.

وی بر پیگیری های مستمر در زمینه اجرای پویش درگاه ملی مجوزها تاکید کرد و بیان داشت: دستگاه های اجرایی تکلیف دارند در معرفی این درگاه همراهی کنند.

ذاکریان خواستار راه اندازی میزخدمت اداره کل در پایگاه نماز جمعه استان در راستای معرفی درگاه ملی مجوزها شد.

وی از اقدامات معاونت اقتصادی و روابط عمومی اداره کل در راستای خلاقیت برای تولید محتوا در خصوص درگاه ملی مجوزها تقدیر و تشکر کرد و گفت: پیگیری ها برای انتشار حداکثری تولیدات ویدئویی انجام شده باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بر حفظ و توسعه فضای همدلی در بین کارکنان اداره کل بیش از گذشته تاکید کرد و افزود: خروجی جلسات باید همدلی باشد.

ذاکریان به برنامه ریزی های انجام شده برای دهه فجر اشاره کرد و افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه، نشست خبری، صدا و سیما و برنامه های ورزشی، برنامه آموزشی در زمینه جوانی جمعیت، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری حلقه صالحین، غباروبی مزار شهدا و حضور پرشور در ویژه برنامه های دهه فجر و.... از دیگر برنامه های این اداره کل در دهه فجر خواهد بود.

کد خبر 6005421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha