۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵

مسوول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان کازرون:

۱۲۰۰ دانش آموز کازرونی معتکف شدند

۱۲۰۰ دانش آموز کازرونی معتکف شدند

کازرون-مسوول تعلیم و تربیت سپاه کازرون گفت: بیش از هزار و ۲۰۰ دانش آموز کازرونی با حضور در ۱۴ مسجد در مراسم اعتکاف امسال شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید امین سجادیان مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان کازرون ضمن عرض تسلیت وفات حضرت زینب (س) اظهار کرد: با حضور با شکوه دانش آموزان شهرستان کازرون در ۱۴ مسجد این شهرستان مراسم اعتکاف برگزار شد.

او با بیان اینکه بیش از هزار و ۲۰۰ دانش آموز فقط در خود شهرستان کازرون در مراسم اعتکاف حضور دارند، تصریح کرد: مناجات خوانی، مسابقات فرهنگی، کلاس احکام، قرائت قرآن، تفسیر قرآن، جشن میلاد حضرت علی (ع)، مراسم عزاداری وفات حضرت زینب (س) و اعمال ام داوود از جمله برنامه‌هایی است که در این مراسم برگزار می‌شود.

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان کازرون بیان کرد: با همکاری دفتر امام جمعه، اداره اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات، اداره آموزش و پرورش و همکاران در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از یک ماه قبل در قالب ۲ جلسه هماهنگی‌های لازم جهت حضور با شکوه دانش آموزان در مراسم اعتکاف صورت گرفت.

وی، تقویت و توسعه معنویت و اخلاق اسلامی در بین دانش آموزان، آشنا کردن دانش آموزان با مباحث و معارف اسلامی و تقویت ارتباط و همدلی بین آنان را از مهم‌ترین اهداف این برنامه معنوی دانست و افزود: برای دستیابی به اهداف و اجرای مناسب مراسم معنوی، با مشارکت فعال دانش آموزان شاهد آشنایی خوبی در بین دانش آموزان معتکف هستیم.

سجادیان بیان کرد: اعتکاف دانش آموزی موجب تعالی روح و ارتقای جایگاه معنوی دانش آموزان خواهد شد و دانش آموزان در آئین اعتکاف در محیطی معنوی یک اردوی جذاب تربیتی را تجربه خواهند کرد.

کد خبر 6005778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha