۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۲

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان خبر داد؛

تصویب ۹۴۵ میلیارد تومان مصوبه در سفر رییس جمهور به گلستان

تصویب ۹۴۵ میلیارد تومان مصوبه در سفر رییس جمهور به گلستان

گرگان- رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: در سفر دوم رییس جمهور به گلستان ۹۴۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید گل فیروزی، عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموع پروژه‌های افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی استان در دهه فجر امسال بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان ارزش دارد.

وی افزود: اورژانس بیمارستان آزادشهر، سی تی اسکن بیمارستان بندرگز، رادیولوژی بیمارستان مینودشت، فاز یک مرکز خدمات جامع سلامت شهر گلیداغ، مرکز خدمات جامع سلامت روستای محمدآباد گرگان از جمله پروژه‌هایی است که در ایام دهه فجر امسال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: در دولت سیزدهم ظرفیت ۴۰۰ نفری خوابگاهی را آماده کرده‌ایم و در دهه فجر امسال نیز خوابگاه دانشجویی با ظرفیت ۵۰۰ نفر در مجموعه فلسفی آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: در دهه فجر امسال شاهد آغاز عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت روستای عطا آباد و شهر کلاله نیز خواهیم بود.

گل فیروزی از راه اندازی MRI دولتی در ۳ شهر گرگان، گنبد کاووس و علی آباد کتول خبر داد و اظهار کرد: مرکز نازایی سطح ۲ در گرگان و گنبد کاووس و مرکز نازایی سطح ۳ در گرگان راه اندازی و تجهیز شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از راه اندازی دانشکده پرستاری و مامایی در گنبد کاووس خبر داد و گفت: تلاش داریم در آینده به سمت ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در این شهر حرکت کنیم.

وی افزود: در دولت سیزدهم بیش از ۵۵۰ میلیارد هزینه قطعی در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است.

گل فیروزی اظهار کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان بیش از ۹۴۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که بیش از ۸۰ درصد مربوط به پروژه بیمارستان کودکان جایگزین بیمارستان طالقانی است.

کد خبر 6006165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha