۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۳۱

فرماندار آستارا: 

نامزدهای انتخاباتی از دادن وعده‌های دروغ پرهیز کنند

نامزدهای انتخاباتی از دادن وعده‌های دروغ پرهیز کنند

آستارا- فرماندار آستارا با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی از دادن وعده های دروغ به مردم پرهیز کنند، گفت: داوطلبان قانون را ملاک رفتار و اقدامات خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا شهاب زاده عصر شنبه در جلسه توجیهی و نشست هم اندیشی با داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در فرمانداری شهرستان آستارا برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات یکی از ارکان نظام اسلامی بوده و همه باید تلاش کنند تا انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری در اسفندماه ثبت شود.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه انتخابات امن، سالم، رقابتی و با مشارکت بالا از شاخصه‌های مدنظر مقام معظم رهبری است، افزود: هیأت اجرایی شهرستان به عنوان مجری انتخابات تمام امکانات خود را برای تحقق ۴ اصل مورد نظر رهبر معظم انقلاب به کار خواهد گرفت.

وی با اشاره به تغییرات جدید در قانون انتخابات گفت: شیوه تبلیغ‌ها، تخلف‌ها و جرم‌ها در قانون انتخابات آمده است و ضروری است تمام بندهای قانون انتخابات به ویژه بندهای مربوط به تبلیغ‌ها با دقت توسط نامزدها و مسؤولان ستادهای آنان مطالعه شود تا بتوانیم تبلیغ‌هایی به دور از حاشیه داشته باشیم.

شهاب زاده با بیان اینکه مردم ولایت مدار و با بصیرت آستارا همواره در انتخابات به افراد اصلح رأی داده‌اند، افزود: کاندیداهای انتخابات مجلس نباید قولی به مردم بدهند که از امکانات و مقدورات فعلی فراتر باشد چرا که متهم به دروغ گویی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه کاندیداها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، ادامه داد: کاندیداها نباید اقدام به سیاه نمایی یا تخریب سایر کاندیداها کنند بلکه باید توانمندی خود را معرفی و برنامه‌های خود را برای رفع مشکلات بیان کنند.

فرماندار آستارا با بیان اینکه تا پیش از برگزاری انتخابات نیز امکان تائید یا رد صلاحیت داوطلبان وجود دارد، افزود: در این قانون، در صورت احراز تخلف، امکان رد صلاحیت کاندیداها حتی روز برگزاری یا پس از برگزاری انتخابات تا زمان تائید اعتبارنامه نمایندگان نیز ممکن خواهد بود لذا داوطلبان باید قانون را ملاک رفتار و اقدامات خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با توطئه‌های مختلف به دنبال این هستند که ملت ایران حضور کمرنگی در پای صندوقهای رأی داشته باشد گفت: حضور گسترده مردم در میدان انتخابات تبلیغات و نیت سو آنان را خنثی و نقش بر آب می‌کند.

کد خبر 6006253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha