۷ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۰۹

مدیرکل کمیته امداد گلستان خبر داد؛

بهره برداری از ۲۸۹ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد گلستان

بهره برداری از ۲۸۹ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد گلستان

گرگان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: در دهه فجر امسال ۲۸۹ واحد مسکونی برای مددجویان گلستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی بابایی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) ۱۷ برنامه متنوع برای دهه مبارک فجر در دستور کار خود قرار داده است که مهمترین آن اعطای واحدهای مسکونی ۲۸۹ مددجو است.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور به استان ۳۲۱ واحد مسکونی تحویل مددجویان استان شد، افزود: تلاش داریم تا پایان سال هزار و ۵۰۰ واحد مسکن حمایتی را به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: در ۱۰ ماه امسال چهار هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی به ارزش ۴۸۰ میلیارد تومان برای مددجویان استان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۸۵ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد، افزود: در این ایام ۲۵ دستگاه تراکتور با مجموع تسهیلات ۷.۵ میلیارد تومان به خانواده‌های تحت پوشش اعطا می‌شود.

بابایی یادآور شد: تمامی خانواده‌های تحت پوشش روستایی که امکان استفاده از تراکتور را دارند می‌توانند از این تسهیلات ۳۰۰ میلیونی با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۷ ساله استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه گلستان از رتبه اول اعطای پنل‌های خورشیدی به خانواده‌های تحت پوشش برخوردار است، اظهار کرد: تا کنون ۳۰۰ خانوار از اجرای طرح پنل خورشیدی برخوردار شدند که ۱۴۶ خانواده در دهه فجر بهره مند می‌شوند و تمامی خانواده‌های تحت پوشش می‌توانند از تسهیلات پنل‌های خورشیدی یا نیروگاه‌های ۵ کیلوواتی که تسهیلات ۱۴۰ میلیون تومانی دارد، استفاده کنند و از این طریق درآمدی ثابت را به خانواده خود تزریق کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: جشن تکلیف ۸۰۰ دختر نوجوان تحت پوشش را با همکاری استان قدس رضوی در دهه فجر امسال برگزار می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال ۱۴۶ سری جهیزیه به ارزش ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به زوج‌های جوان و ۲۴۶ سری لوازم ضروری به خانواده‌های تحت پوشش اعطا می‌شود.

کد خبر 6006280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha