۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸

سرهنگ راستی؛

عاملان قدرت نمایی و تخریب خودروهای شهروندان دستگیر شدند

 عاملان قدرت نمایی و تخریب خودروهای شهروندان دستگیر شدند

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری عاملان قدرت نمایی و تخریب خودروهای شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری عاملان قدرت نمایی و تخریب چندین دستگاه از خودروهای شهروندان در جنوب غرب تهران خبر داد و گفت: اراذل و اوباشی که در پی قدرت‌نمایی اقدام به تخریب چندین دستگاه خودروی شهروندان در جنوب غرب تهران کرده بودند برای بازسازی صحنه امروز ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ به محل ارتکاب جرم در محدوده قصرالدشت بازگردانده شدند.

سرهنگ راستی با اشاره به دستگیری ۵ عامل تخریب خودروی شهروندان با قمه گفت: این اوباش ساعت ۲ بامداد در منطقه‌ای در جنوب غرب تهران با استفاده از قمه و شمشیر خودروی پارک شده و ۳ خودرو در حال حرکت را تخریب کردند.

وی افزود: این افراد به محض تخریب خودروها از صحنه متواری می‌شوند؛ این پرونده ۶ نفر شاکی داشت و ۵ متهم دستگیر که ۴ نفر آنان در زندان و یک نفر که دعوت کنند و لیدر سایر اوباش به این محل بوده در بازسازی صحنه حضور داشت.

سرهنگ راستی گفت: برابر اظهارات لیدر اوباش قبول کردند که ۴ خودرو با این قمه تخریب کرده و باقی خودروها توسط دیگر اوباش مورد ضربه قرار گیرد، همچنین با توجه به سوابق قبلی چاقو کشی و درگیری که داشته اند پرونده آنها بسته نشده است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران ادامه داد: در این اقدام مجرمانه افراد آسیب ندیدند و فقط خودروهایی که در محل پارک بودند و ۳ دستگاه در حال حرکت مورد ضربه قرار گرفتند البته این افراد در لحظه از ترس فرار کردند ولی شناسایی شدند.

وی بیان داشت: این مجرمان ۲۴ تا ۴۸ ساعت دستگیر شدند؛ همچنین این اراذل سطح دار نیستند و فقط سابقه قمه کشی و چاقو داشتند.

کد خبر 6007658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زاهدی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
      3 0
      چرا کاری نمیکنند که پیشگیری از جرم باشه . چرا این همه خلافکار در سطح جامعه جولان میدهند . مردم بابت دریافت چه خدماتی از دولت مالیات پرداخت میکنند . این تضییع حقوق شهروندان محترم هست. حتما باید برخود قاطع و بازدارنده باشد.
    • زاهدی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
      3 0
      برخورد با اراذل اوباش فقط بدست بسیج مردمی و حمایت قوه قضاییه انجام گردد نتیجه می دهد