۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۴۰

مسوول کانون مداحان شهرستان بردسکن:

سیاست کانون مداحان پرورش نیروهای مستعد در حوزه مداحی است

سیاست کانون مداحان پرورش نیروهای مستعد در حوزه مداحی است

بردسکن- مسوول کانون مداحان شهرستان بردسکن گفت: سیاست کانون مداحان در شهرستان پرورش نیروهای مستعد در حوزه مداحی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیمیان شامگاه دوشنبه در حاشیه برگزاری مسابقات مداحی کوثر محبت در شهرستان بردسکن اظهار کرد: سیاست کانون مداحان پرورش نیروهای مستعد در حوزه مداحی و استفاده از ظرفیت بالقوه نوجوانان و جوانان در مراسم مذهبی است.

مسؤول کانون مداحان شهرستان بردسکن گفت: در شهرستان ظرفیت‌هایی است که اگر سرمایه گذاری در آن با اهتمام بیشتری صورت گیرد شاهد پرورش مداحان قابل استانی و حتی کشوری خواهیم بود.

وی از تحت پوشش قراردادن ۲۷۰ مداح در سنین مختلف خبر داد و افزود: در حال حاضر سه جلسه هفتگی آموزش مداحی در شهرستان با حضور علاقمندان در حال برگزاری است.

ابراهیمیان افزود: در این جلسات هفتگی ابتدا نوجوانان علاقه‌مند به مدت ۵ دقیقه اجرای برنامه دارند و در ادامه اساتید و پیشکسوتان نقاط قوت و ضعف اجرا را گوش زد می‌کنند.

مسؤول کانون مداحان شهرستان بردسکن افزود: برگزاری همایش تجلیل از پیر غلامان، یادبود ستایشگران فقید شهرستان، برگزاری اردو، همکاری با مجموعه آموزش و پرورش در خصوص داوری مسابقات مداحی، اعزام مداح در مناسبت‌های ملی و مذهبی به مساجد و هیأت‌های سطح شهرستان، توزیع محتوای غنی اجرای برنامه در مجمع الذاکرین روستاها و شهرها از جمله برگزاری پویش‌های مجازی تحت عنوان را از برنامه این کانون ذکر کرد.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات که برترین‌های شرکت کننده در تست مداحی مدارس به صورت عملی ایفای نقش داشتند، سه نفر از برگزیدگان به مرحله استانی را پیدا می‌کنند و در صورت انتخاب در استان به مرحله کشور راه می‌یابند.

کد خبر 6008661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha